Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągła praca sprężarki w lodówce

01 Lip 2005 20:26 3797 13
  • Poziom 11  
    Haj. Jestem zielony w tym temacie(robie tv)wiec zapytuje. Gdy nastapily duze upaly,lodowka slabo mrozi,za to zamrazalnik az nadto.Jest na jednym agregacie,ktory ciagle pracuje,az sie biedny zgrzal z tego powodu.
    Chlodnica z tylu jest do polowy ciepla,a reszta jest zimna.
    Mam wiec pytanie,czy da sie cos z tym zrobic i co to moze byc,bo dwoch znajomych dzwonilo z tym samym problemem.
    Da sie naprawic,czy raczej kupic nowa?
    Pozdrowienia i z gory dziekuje.
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Poziom 11  
    Dzieki,kupie nowa-teraz sa soldeny(przeceny)220Euro nowa...
    Pozdrowienia i jeszcze raz dzieki
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    Jarek vilko napisał:
    Dzieki,kupie nowa-teraz sa soldeny(przeceny)220Euro nowa...
    Pozdrowienia i jeszcze raz dzieki

Tam sprzetu sie (juz) nie naprawia ;)

Serwisant - gdybys go zaprosil na ekspertyze (bo naprawic tego by nie umial :D) - popukalby sie w czolo gdybys wspomnial mu o wymianie parownika :D :D
  • Poziom 21  
    Witaj

Niestrasznie kolegi zakupem nowego sprzętu tak odrazu J
    Większość lodówek jedno agregatowych ma problemy z utrzymaniem temperatury w temperaturze otoczenia przekraczającym 26-28 stopni. Szczególnie gdy jest to duża szafa. Jest to spowodowana zbyt słabymi kompresorami (pogoń za klasami energetycznymi i oszczędności producentów) i tym że ten biedak musi obsłużyć dwie komory.

Czy teraz dobrze ci chodzi lodówka????
    Bo jak tak to bym jej jeszcze nie ruszał.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11