logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór mikrofonu do komputera: CUB-835 vs Master Voice DM-604 – który wybrać?

Jarek 181 11 Lip 2005 20:49 1968 7
REKLAMA
  • #1 1646449
    Jarek 181
    Poziom 11  
    Witam.
    Nosze się z zamiarem kupna mikrofonu.
    Na ten cel nie chce wydać dużych pieniędzy, ponieważ ten mikrofon będzie
    miał zastosowanie wyłącznie jako hobby.
    Przeglądnąłem parę ogłoszeń na Allegro i znalazłem 2 które by mnie
    interesowały.
    Proszę o pomoc ponieważ w tych strawach jestem zupełnym laikiem,
    który z nich jest lepszy. Ja mikrofon zamierzam podłączyć do komputera.

Pierwszy to - DYNAMICZNY MIKROFON PRZEWODOWY
    CUB - 835
    PONIŻEJ ZAMIESZCZAM SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ MIKROFONU :
    DANE TECHNICZNE :
    Typ :
    - Dynamiczny
    Kierunkowość :
    - Niekierunkowy
    Impendancja :
    - 600 ohm
    Pasmo przenoszenia :
    - ( 60 - 17000 Hz )
    Czułość :
    - 52 dB
    Średnica przewodu:
    - 6 mm
    Długość przewodu :
    - 5 m
    Rodzaj obudowy :
    - Metalowa

Pastępny to -
    DM-604 firmy Master Voice
    -Dane:
    -pasmo przenoszenia:60Hz-15kHz
    -impedancja: 600Ohm
    -czułość: 74dB
    604 firmy Master Voice

Pozdrawiam.
    Załączniki:
    • Wybór mikrofonu do komputera: CUB-835 vs Master Voice DM-604 – który wybrać? 56208835.jpg (12.1 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Wybór mikrofonu do komputera: CUB-835 vs Master Voice DM-604 – który wybrać? 56929509.jpg (9.64 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 1646593
    PANCIO WIŁ
    Poziom 22  
    Ocena: 3
    Kup Shure serii c. Nowego dostaniesz za pake, a używanego 7-8 dyszek spokojnie. Jak za ta cenę jest dobry. Nie ma co kupować śmieci...
  • REKLAMA
  • #3 1646631
    piotrek_muzyk
    Poziom 11  
    shure C to tez smiec
  • #4 1646703
    PANCIO WIŁ
    Poziom 22