Witam
Mam problem z Fordem Galaxy 1.9 tdi 130 KM 2003 r. Auto nie ma mocy i bardzo powoli wkręca się na obroty, po wciśnięciu gazu na max obroty wchodzą kilka długich sekund na max. Stało się to po wymianie silnika.
Jak zdejmę rurę dolotową pomiędzy intercoolerem a dolotem, silnik wkręca się szybciej na obroty.
Ciśnienie sprężania - 25 bar na każdym cylindrze
Ciśnienie doładowania max 2.6 bara, charakterystyka przyrostu zgodna z wymaganą.
Przepływomierz - ok 450 mg - EGR zaślepiony - przepływomierz podmieniony na dwa używane.
Pompka paliwa wstępna ok 0,5 bara.
Pompa paliwa główna do 7 bar
Pompo wtryskiwacze odchyłki od 1 do 2,2 mg
Wydech - katalizatora brak, tłumik sito - niezapchany.
Synchronizacja rozrządu - 0,6 Silnik odpala na dotyk.
Brak zapisanych kodów usterek w sterowniku.
Auto przed wymianą silnika miało moc.
Brakuje już mu pomysłów. Proszę o wszelkie sugestie, świeże spojrzenie na problem.
Pozdrawiam
Mam problem z Fordem Galaxy 1.9 tdi 130 KM 2003 r. Auto nie ma mocy i bardzo powoli wkręca się na obroty, po wciśnięciu gazu na max obroty wchodzą kilka długich sekund na max. Stało się to po wymianie silnika.
Jak zdejmę rurę dolotową pomiędzy intercoolerem a dolotem, silnik wkręca się szybciej na obroty.
Ciśnienie sprężania - 25 bar na każdym cylindrze
Ciśnienie doładowania max 2.6 bara, charakterystyka przyrostu zgodna z wymaganą.
Przepływomierz - ok 450 mg - EGR zaślepiony - przepływomierz podmieniony na dwa używane.
Pompka paliwa wstępna ok 0,5 bara.
Pompa paliwa główna do 7 bar
Pompo wtryskiwacze odchyłki od 1 do 2,2 mg
Wydech - katalizatora brak, tłumik sito - niezapchany.
Synchronizacja rozrządu - 0,6 Silnik odpala na dotyk.
Brak zapisanych kodów usterek w sterowniku.
Auto przed wymianą silnika miało moc.
Brakuje już mu pomysłów. Proszę o wszelkie sugestie, świeże spojrzenie na problem.
Pozdrawiam