logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Indesit WISL85 - migające diody, wymiana kondensatorów C17 i C20 w Krakowie

Luks777 28 Sty 2017 22:30 711 7
REKLAMA
  • #1 16235936
    Luks777
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    Cześć!
    Od pewnego czasu był problem z pralką po załączeniu. Diody migały tak jak na zdjęciu.
    W innym temacie znalazłem, że problemem może być kondensator C17. Po rozkręceniu pralki wyszło, że może tak być.
    W dodatku do wymiany jest jeszcze drugi - C20.
    Niestety nie znam się za wiele na lutowaniu, a sprzęt też taki sobie. Czy orientujecie się może ile będą za to chcieli w serwisie?
    Mieszkam w Krakowie ;)
    Załączniki:
    • Indesit WISL85 - migające diody, wymiana kondensatorów C17 i C20 w Krakowie hqdefault.jpg (24.14 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 16236179
    machefi
    Specjalista AGD
    Ocena: 1478
    Kto wie tam jak biorą w Krakowie, cena zależna jest też od tego czy wsad eprom ocalał czy trzeba programować.
  • REKLAMA
  • #3 16236564
    Luks777
    Poziom 11  
    To kolega mnie nie pocieszył... :(
    A czy ja jako laik mogę w jakiś sposób sprawdzić eprom?
    Dziś niestety niedziela, więc do serwisu wybieram się jutro.
  • REKLAMA
  • #4 16236729
    mirofalcon
    Poziom 25  
    Ocena: 359
    Kiedyś było takie stoisko na giełdzie elektronicznej, gość sprawdzał sprzęty i robił drobne naprawy.
  • #5 16236741
    h jaworski
    Specjalista AGD
    Ocena: 716
    Dojdź do modułu zrób dobre zdjęcia podłączeń dobrze oznacz gdzie który przewód przychodzi aby później nic nie pomylić następnie wymontuj moduł i poszukaj serwisu i każ sobie wymienić tylko te kondensatory co trzeba po wymianie zamontuj moduł i sprawdź pralkę. Nic innego nie zrobisz sam w domu.
  • #6 16237151
    Luks777
    Poziom 11  
    OK, dzięki Panowie!