Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Sprinter 2.2 CDI - Pompa Wysokiego Ciśnienia - Dwie różne Pompy

30 Sty 2017 20:10 7761 8
  • Poziom 14  
    Witam
    kupiłem Mercedesa Sprintera z uszkodzonym rozrządem 2, 2 cdi . Cały słupek po generalnym remoncie.

    Posiadam w sprinterze pompę wysokiego ciśnienia z wejściem kostki na dwa piny numer z pompy A 612 070 01 01 ( Pompa uszkodzona tzn wałek gdzie mocowany jest zazębiacz na koło zębate - jest strasznie wytłuczony i duży luz. Po odpaleniu słychać jakby był łańcuch luźny, narazie rorządu nie ruszałem bo stawiam na taką opcję :-) ) Dodam iż jak rozebrałem silnik odrazu po kupnie to ten zazębiacz z tej pompy był połamany .... i znalazł się w misy olejowej razem z połamanym kołem zębatym tak jakby on uszkodził cały rozrząd ale to tylko moje spekulacje :-)

    Posiadam drugą pompę od znajomego z silnika który chodził też w sprinterze - pompa o numerze A 611 070 05 01
    Wszystko by się zgadzało lecz nie ma tej kostki co wtykamy złącze na dwa piny ...?

    Jakie by to miało znaczenie jakbyśmy pominęli i założyli pompę bez tego ustrojstwa .? Do czego służy ta elektronika na pompie ? czy silnik normalnie będzie chodził ?

    Nie chcę się narobić dwa razy niepotrzebnie ... więc narazie nie zakładam - podpytam się was choć i tak już cdi przyprawił mi ból głowy :-)

    Na portalach aukcyjnych po numerach jest w cały świat- numer A 611 070 05 01 ma czujnik.... może wystarczy go przekręcić z mojej pompy do tej o numerze wyżej ?

    Zdjęcia pomp poniżej. Bardzo proszę o szybką odpowiedż
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 31  
    To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
  • Poziom 14  
    przeszło by to jakbym zamontował pompę bez tego czujnika trzeciej sekcji ?
    Jakby się to miało do pracy silnika ?
  • Poziom 31  
    Odpalisz ale do jazdy mocy nie będzie i z błędami .
  • Poziom 31  
    Będzie chodził normalnie. Ta pompa bez podłączonego czujnika działa jak standardowa, dopiero jak podepniesz zasilanie czujnika to odcina trzecią sekcję. Jak w Twoim nie było, to żadnych błędów nie będzie. Kolejne miejsce do przecieków. :D
  • Poziom 31  
    toku 74 a w jakim celu jest odcinana ta sekcja ?
  • Poziom 1  
  • Poziom 31  
    Wytłumaczone tak, że chyba nie ma co dodać.
  • Poziom 1  
    witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem