Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra A nierówna praca silnika automat

04 Lut 2017 18:18 471 5
  • Poziom 3  
    Witam. Mam problem z VA 2.0 8v 91r. z LPG i Automatyczną skrzynią biegów. Silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach, w środku strasznie trzęsie/ wibruje, podobnie dzieje sie gdy zatrzymam auto na D i nie zmienie na P również strasznie trzęsie gdy przełączę na P jest ciut lepiej ale równiez nie działa jak powinien, ostatnio doszedł taki problem ze przerywa przy dodawaniu gazu/ dławi sie ale nie dzieje sie to za każdym razem. Problem występuje i na gazie i na benzynie. Świece i przewody nowe, kopułka sprawdzona, przepustnica i silniczek krokowy wyczyszczony. Orientuje sie ktoś co jeszcze moze dawac takie objawy?
  • Relpol przekaźniki
  • Admin grupy Samochody
    Uszczelka pod kolektorem ssącym może dawać taki objaw.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 3  
    Okej dzięki sprawdze to :) jeżeli cos jeszcze moze byc przyczyną piszcie :)
  • Poziom 25  
    Czy jak auto się trzęsie, to obroty są niższe od normalnych, jałowych, czy może wyższe? Dzieje się to zarówno na zimnym i gorącym silniku?

    Po przełączeniu na P masz mniejsze obciążenie silnika niż na D, dlatego wibracje się zmieniają.
    Nie wiem, czy w tym samochodzie zapłon ustawia się ręcznie, jeżeli tak, to jest dobrze ustawiony?
  • Poziom 3  
    Obroty przeważnie są wyższe od jałowych, dzieje sie to i na ciepłym i na zimnym silniku. Ze dwa razy w ciągu 3 miesięcy auto trzymało jałowe obroty niższe niz zwykle i było sporo lepiej.
    Wydaje mi sie ze obroty jałowe cały czas są zbyt wysokie niz powinny byc jeżeli auto chodzi równo.. bo często obroty niezacznie falują

    Dodano po 52 [sekundy]:

    Zapłon ustawia sie ręcznie, sprawdze to !

    Dodano po 4 [minuty]:

    CZy jest mozliwe zeby przyczyną tych wibracji była poduszka pod silnikiem albo skrzynią?
  • Moderator Samochody
    Szczelność dolotu i przekaźnik podwójny sprawdź.
    mehu84 napisał:
    Zapłon ustawia sie ręcznie, sprawdze to !

    Nic tam się nie ustawia.