Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat scudo 2006 - Odpowietrzenie hamulców po wymianie klocków przód.

05 Lut 2017 02:07 1137 15
  • Poziom 5  
    Witam wszystkich.
    Wymiana klocków hamulcowych zazwyczaj jest prosta, ale nie tym razem. Grzeją się i blokują tak jakby tłoczek nie wracał. Wymieniłem na nowe zaciski ,pompę, wężyki elastyczne, reduktor hamowania na belce myślę jeszcze o serwie jarzma chodzą leciutko nic nie zapieczone. Przed wymianą było ok. Pomocy może ktoś miał ten sam problem????
  • HelukabelHelukabel
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 38  
    Skoro wymieniał korektor hamowania to pewnie chodzi o tył.
  • Poziom 5  
    Witam
    problem dotyczy przodu zaciski kompletne nowe ,pompa nowa ,reduktor zmieniłem dla pewności ze jest ok ,przez 25 lat czegoś takiego mnie widziałem człowiek cały czas się uczy,hahahah problem z odpowietrzeniem z przodu z prawej strony ciśnienie tak jakby go nie było ledwo co lewa strona ok po pompowaniu jest cisnienie najgorsze jest ze po przejechaniu kilku kilometrów pedał jest wysoki ok, ale trzyma i koła obracają się z oporem dość mocnym,dziwne co???
  • Moderator Samochody
    Tak to jest jak się umie tylko wymieniać zamiast coś sprawdzić. Problem np poluzować odpowietrznik i sprawdzić czy puści?
  • Poziom 5  
    też tak robiłem po poluzowaniu odpowietrznika po chwili puszcza wiem ze jak tak się dzieje to płyn nie wraca ,ale dla czego?? jeszcze zobaczyłem ze jest regulacja w serwie na tym bolcu co popycha pompe moze go wkręce i zmiejsze skok.Tylko dziwne jak wymieniałem klocki nikt tam nie grzebał,byc może nowe klocki sa za grube.
  • Poziom 12  
    Wyczyściłeś dokładnie rowek pod uszczelka która uszczelnia tłoczek, czy po regeneracji zacisku sprawdzałeś na sucho czy tłok chodzi bez oporu?
  • Moderator Samochody
    wojciechc4 napisał:
    po poluzowaniu odpowietrznika po chwili puszcza

    No to teraz luzujesz przewód np przy samej pompie i będzie wiadomo czy pompa trzyma czy gdzieś po drodze.
    Mój praktykant już po pół roku pracy nie miał problemów z diagnozą i naprawą takich usterek...
  • Poziom 5  
    pompa jest nowa na starej taki sam objaw problem z odpowietrzeniem jednej strony brak cisnienia to myślisz ze rurka hamulcowa zapchana czy co masz na myśli.Jak to wytłumaczyć dla czego przed wymianą klocków wszystko było ok?? ja myśle ze nie za kazdym razem servo wraca do konca ,raz wraca a raz nie ,i nie zasysa płynu dlatego nie ma cisnienia i problem z odpowietrzeniem dlatego jak serwo trzyma grzeją sie tarcze co myślisz o tym?? dziwne ze raz po przejechaniu kilku kilometrow wszystko jest ok a innym razem blokuje,zobaczyłem ze jak postoji to koła kręcą sie lużno i wszystko jest ok.
  • Moderator Samochody
    Obstawiam elastyczny przewód hamulcowy. Sprawdzisz to będziesz wiedział. Dawno byś doszedł do tego jakbyś mniej gadał a więcej myślał i robił.
  • Poziom 12  
    miałem taki przypadek ze czujnik stopu był niewłaściwie wyregulowany i po kilku naciśnięciach na pedał powodowało że pedał nie wracał do końca i blokowały hamulce.
  • Poziom 31  
    A może ma krzywe prowadniki zacisków i blokują. Jak sprawdzić? Zdejmij zacisk, wciśnij tłoczki, przykręć zacisk normalnie do jarzma i zobacz czy swobodnie da sie go ręką przesówać.
  • Poziom 5  
    witam wszystkich
    dla wszystkich zainteresowanych co było z hamulcami w scudo.Problem polegał na tym iz z serwo wychodzący popychacz ktory po nacisnieci pedału hamulca wciska pompe był o 2 mm za długi ,jakim cudem nikt nie wie ,po wyregulowaniu go wszystko chodzi super .Jakim cudem stało sie to po wymianie klocków nie potrafie sobie wytłumaczyć hahaha.Dziękuje wszystkim zainteresowanym temat zamykam.