Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium II 450 Dxi - Usterka zasilania olejem napędowym

carriermistral 08 Lut 2017 19:13 849 4
  • #1 08 Lut 2017 19:13
    carriermistral
    Poziom 7  

    Witajcie,

    w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga i auto odpala. Przeczytałem dotychczasowe tematy i wykonałem następujące czynności:
    1 wymiana filtra i separatora - brak rezultatów
    2. przeczyczeszczenie smoków paliwowych - brak rezultatów
    3. zauważyłem, że w okolicach pompki ręcznej cieknie nieznacznie paliwo, więc razem z filtrami wymieniłem podstawę filtrów - jedynym rezultatem jest nieco szybszy zapłon, poza tym usterka zasilania nadal występuje
    4. sprawdziłem zaworki zwrotne - trzymają ciśnienie
    5. wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów
    Zauważyłem, że gdy gasze silnik na wysokich obrotach wówczas mogę zapalić nawet auto po długim postoju, tyle, że dłużej kręci.
    Ktoś podpowie co to może być i od czego zacząc dalsze sprawdzanie?

    0 4
  • #2 08 Lut 2017 20:48
    keicam1991
    Poziom 18  

    W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy.


    "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D.

    0
  • #3 09 Lut 2017 20:37
    carriermistral
    Poziom 7  

    keicam1991 napisał:
    W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy.


    "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D.


    wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler?

    0
  • Pomocny post
    #4 09 Lut 2017 20:41
    keicam1991
    Poziom 18  

    carriermistral napisał:
    keicam1991 napisał:
    W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy.


    "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D.


    wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler?


    Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza to masz diagnozę 100%.

    Proszę cię nie rób stodoły, tylko i wyłącznie kpl. Na aso robocizna z częściami około 1200zł

    0
  • #5 13 Mar 2017 22:36
    carriermistral
    Poziom 7  

    Potwierdzam. Po wymianie obsad problem zniknął. Auto jest nieco mocniejsze. W serwisie byli mocno zdziwieni, ze udało się postawić trafną diagnozę bez nich

    0