Witam serdecznie,
Mam następujący problem. Mianowicie moje kupione prawie pół roku temu urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-1612WE do dzisiaj działało i drukowało bez zarzutów. Kończył się jedynie od tygodnia toner, ale postanowiłem, że będę go używać, aż do momentu, gdy przestanie drukować. I tak w połowie drukowania pliku drukarka stanęła i stwierdziła, że nie weźmie ani kartki więcej, bo nie ma tuszu, pojawił się komunikat "WYMIEŃ TONER". Tak też zrobiłem, kupiłem toner (nieoryginalny, lecz nie w tym leży przyczyna, o tym za chwilę), wsadziłem i... dalej wyświetla się ten sam komunikat (i bez przerwy słychać "chłodzenie" - tak podejrzewam). Walczę z drukarką już którąś godzinę, lecz nic ją nie jest w stanie ruszyć. A wiem, że ten właśnie konkretny nowy toner jest w porządku i działa na tym urządzeniu, gdyż mam identyczny model, jaki jest w domu rodzinnym i tam ten sam toner drukarka przyjmuje bez żadnego zająknięcia. Czy wiecie może, w czym tkwi problem i jak mogę temu szybko zaradzić?
Pozdrawiam
Mam następujący problem. Mianowicie moje kupione prawie pół roku temu urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-1612WE do dzisiaj działało i drukowało bez zarzutów. Kończył się jedynie od tygodnia toner, ale postanowiłem, że będę go używać, aż do momentu, gdy przestanie drukować. I tak w połowie drukowania pliku drukarka stanęła i stwierdziła, że nie weźmie ani kartki więcej, bo nie ma tuszu, pojawił się komunikat "WYMIEŃ TONER". Tak też zrobiłem, kupiłem toner (nieoryginalny, lecz nie w tym leży przyczyna, o tym za chwilę), wsadziłem i... dalej wyświetla się ten sam komunikat (i bez przerwy słychać "chłodzenie" - tak podejrzewam). Walczę z drukarką już którąś godzinę, lecz nic ją nie jest w stanie ruszyć. A wiem, że ten właśnie konkretny nowy toner jest w porządku i działa na tym urządzeniu, gdyż mam identyczny model, jaki jest w domu rodzinnym i tam ten sam toner drukarka przyjmuje bez żadnego zająknięcia. Czy wiecie może, w czym tkwi problem i jak mogę temu szybko zaradzić?
Pozdrawiam