logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć statecznik i zapłonnik do lampy HPS 150W?

rallo 05 Kwi 2017 17:08 1869 6
REKLAMA
  • #1 16393807
    rallo
    Poziom 2  
    Witam, jestem zupełnie zielony w tym temacie i nie chce robić nic na własna rękę. Czy ktoś wie jak podpiąć te kabelki by lampa działała? Na pewno jest sprawna bo przed demontażem działała. Lata temu znalazł się zloty człowiek który mi to ładnie opisał ale temat gdzieś przepadł. Załączam zdjęcia.
    Załączniki:
    • Jak podłączyć statecznik i zapłonnik do lampy HPS 150W? IMAG0882.jpg (2.62 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak podłączyć statecznik i zapłonnik do lampy HPS 150W? IMAG0881.jpg (2.39 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak podłączyć statecznik i zapłonnik do lampy HPS 150W? IMAG0883.jpg (2.49 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak podłączyć statecznik i zapłonnik do lampy HPS 150W? IMAG0880.jpg (2.04 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 16393875
    kozi966
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1288
    W tym układzie który pokazał kolega na zdjęciach brakuje jeszcze elementu jakim jest kondensator do poprawy cos fi. I wydaje mi się, że nie posiada kolega odpowiedniego przewodu do lampy.
    Schemat montażowy jest przedstawiony na zapłonniku.
  • REKLAMA
  • #3 16394546
    rallo
    Poziom 2  
    kozi966 napisał:
    W tym układzie który pokazał kolega na zdjęciach brakuje jeszcze elementu jakim jest kondensator do poprawy cos fi. I wydaje mi się, że nie posiada kolega odpowiedniego przewodu do lampy.
    Schemat montażowy jest przedstawiony na zapłonniku.

Tak to było podłączone i świeciło parę miesięcy.
    Jest jeszcze taka trzecia część ale bez niej tez działało.
    Załączniki: