Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Arosa 1.0 MPI 50km 1997r - Nie równa praca silnika na niskich obrotach.

19 Kwi 2017 11:24 1500 4
  • Poziom 9  
    Witam, od dłuższego czasu mam problem z pracą silnika otóż raz jest dobrze a raz nie ma mocy.
    Zacznijmy od początku wymienione zostały przewody WN, Swiece, kopułka rozdzielacza, listwa wtryskowa.
    dodam dodatkowo ze nie bierze oleju ani płynu chłodniczego.

    Objawy:
    -po odpaleniu silnik chodzi na 3 gary (widoczne jest to po wyłączeniu sie ssania) spada do 600obr i drga.
    -po lekkim dodaniu gazu faluje na obrotach miedzy 700- 1300obr
    -w przypadku gdy po dłuższym postoju odpale silnik i ruszę dość dynamicznie silnik ciągnie normalnie do momentu zatrzymania się w pierwszym miejscu, potem traci moc w takim stopniu że nie potrafi się wkręcić na obroty przy normalnym ruszaniu trzeba aż 3/4tys obrotów żeby wgl ruszyć.Problem utzymuje się przez kilka minut gdy nagle czuje wgniecenie w fotel i ciągnie na wszystkie 4gary az do nastepnego zatrzymania.

    Liczę na jakieś podpowiedzi co to może być z góry dzięki.

    Dodano po 1 [godziny] 9 [minuty]:

    Dodaje wideo jak pracuje silnik:
    https://youtu.be/vJ0iCxkaWBo
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Dwie opcje pompa paliwa lub cewka zapłonu.
    Zrób tak odpal i polej wodą (najlepiej w atomizerze) cewkę na grodzi, jeśli zgaśnie lub mocno zmieni pracę masz rozwiązanie.
    Sugeruje to także, ponieważ cewka jest orginał.
  • Poziom 9  
    Sprawa wygląda następująco pojechałem na pobliski szrot i kupiłem pompę i cewkę poczym zwróciłem gdyż efektów poprawy nie było. trzeba obstawiać dalej.
    Mam jeszcze takie pytanie czy można by było skłonić się przy którymś z czujników?
    Np. sonda lamda która np źle steruje mieszanką?
  • Moderator Samochody
    L4SZLO napisał:
    Sprawa wygląda następująco pojechałem na pobliski szrot i kupiłem pompę i cewkę poczym zwróciłem gdyż efektów poprawy nie było. trzeba obstawiać dalej.
    Mam jeszcze takie pytanie czy można by było skłonić się przy którymś z czujników?
    Np. sonda lamda która np źle steruje mieszanką?


    A co z kablami ? świecami? co z diagnostyką ? jakie ciśnienie paliwa ?
    może sprawdź czy nie chodzi na jakiś konkretny cylinder czy wybiórczo.
  • Poziom 9  
    Tak jak pisałem kable nowe, swiece nowe, komputer pokazał błędy mieszanki dokładnie nie pamietam bo bylo to jakis czas temu. ciesnienia paliwa nie mam jak sprawdzić wiec zmienilem pompe na inną co nie dało żadnej zmiany. wtryski zmienione na inne.

    Wiem przedewszystkim zmierzyć kompreche ale narazie nie mam jak wiec podpytuje tu o możliwości typowo domowe. Nie pracuje zawsze ten sam cylinder.