logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Integra128 / ethm+ co będzie nie działać w porównaniu do Integra128 + / ethm +

remolmar 23 Kwi 2017 00:10 1323 5
REKLAMA
  • #1 16430083
    remolmar
    Poziom 12  
    Ocena: 25
    Witam kolegów,

Obecnie korzystam z układu Integra 128 / ethm, chciałbym się przerzucić na układ Integra 128+ oraz ethm+ . Jednak ze względów finansowych rozważam zmianę tylko drugiego układu.
    I tu pytanie do Was : co utracę , jaką funkcjonalność tego układu - co nie będzie mi działać ?
    Zamierzam też dokupić system kontroli bezprzewodowej acu120 oraz GPRS T4 i oczywiście manipulator TSI-BSB aby mieć podgląd z kamer IP.

Jestem samoukiem jeśli chodzi o programowanie central, w domu mam kilka układów ze sterowaniem oświetleniem - chciałbym po prostu rozbudować system o kilka nowych rzeczy stąd moje pytania. W kolejnych etapach modernizacji mojego systemu będę pytać o sterowanie ogrzewaniem za pomocą Integry ale w połączeniu z systemem Danfos Link. Może ktoś z szanownych użytkowników już taki układ przerabiał.

z góry dziękuje za pomoc, jeśli coś mi umknęło to chętnie dopiszę
    pzdr
  • REKLAMA
  • #2 16431371
    paszczakq
    Poziom 27  
    Ocena: 203
    Zmiana na ETHM+ daje możliwość łączenia się przez serwer satel ( coś ala chmura ) przydatne przy zmiennym IP . Dobrze jest mieć najnowszy soft na płycie centrali . Płyta 128+ to jak dla mnie podwójny zasilacz i zgodność z nowym rozporządzeniem GRADE3 o ile pamiętam .
  • REKLAMA
  • #3 16431945
    dariusz.bembenek
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Ocena: 614