logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio Pioneer DEH - 1600UB. Brak masy na cinchach do wzmacniacza

wowkas 23 Kwi 2017 11:51 1242 10
  • #1 16430669
    wowkas
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoim radiem. Ostatnio chciałem wrzucić wzmacniacz do swojego auta i wszystko ładnie podłączyłem lecz jest problem z radiem. Po podłączeniu kabli cinch radia z wzmacniaczem słychać tylko basy. Poczytałem fora i znalazłem że jest to wina masy. I faktycznie jeśli poprowadzę masę z jednego wyjścia do głośników to wzmacniacz gra ale słychać zakłócenia (nie dziwne). Ale jeśli chce podłączyć już masę z obudowy radia do cincha to nic kompletnie się nie dzieje. Zwracam się do was z prośba co można jeszcze zrobić w takiej sytuacji oprócz rozbierania radia bo nie jestem dobrym elektrykiem a nie chciałbym go bardziej zepsuć. Pozdrawiam
  • #2 16430735
    miecho18
    Spec od komputerów
    Ocena: 2776
    wowkas napisał:
    I faktycznie jeśli poprowadzę masę z jednego wyjścia do głośników to wzmacniacz gra ale słychać zakłócenia (nie dziwne).

Na wyjściach głośnikowych nie ma masy!
    wowkas napisał:
    Ale jeśli chce podłączyć już masę z obudowy radia do cincha to nic kompletnie się nie dzieje.

To oznacza, że z masą wszystko jest w porządku.
    wowkas napisał:
    Po podłączeniu kabli cinch radia z wzmacniaczem słychać tylko basy.

Może po prostu masz włączony filtr dolnoprzepustowy (LPF) we wzmacniaczu?
  • #3 16430772
    srajponiec
    Poziom 14  
    Ocena: 14