Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dziwne zwarcie Astra g 1.7 dti

baltycki 02 Maj 2017 16:43 402 6
  • #1 02 Maj 2017 16:43
    baltycki
    Poziom 3  

Witam wszystkich. Jestem początkujący na forum, więc przepraszam za nie fachowość w języku. Jakiś czas temu zauważyłem że przy skręcie kół przygasały światła, później kłopoty z centralnym zamkiem, jednak wszystko ustało. Teraz jest Maskara, w trakcie jazdy czy na postoju załączam - światła mijania, drogowe, wycieraczki, kierunkowskazy, podgrzewane szyby - tył czy nawet klakson oczywiście nie wszystystko na raz, to wtedy zegary (obrotomierz i prędkościomierz wskaznik paliwa ) cykaja. W bezpiecznikach przekaźniki wariuja. Nie mam pojecia co może być przyczyną, proszę o pomoc.

0 6
  • #2 02 Maj 2017 17:03
    pawlik118
    Poziom 24  

Sprawdź napięcie akumulatora podczas pracy silnika. Być może nie masz ładowania.

0
  • #3 02 Maj 2017 20:53
    baltycki
    Poziom 3  

Ładowanie jest na poziomie 14.4

Dodano po 3 [godziny] 47 [minuty]:

Panowie może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł bo sprawa jest pilna

0
  • #5 04 Maj 2017 09:51
    baltycki
    Poziom 3  

Sprawdzałem masę i mam tak, na mierniku ustawiłem sprawdzenie oporu i mam tam jeszcze brzeczek, jeden kabelek do minusa aku a drugim do silnika, karoserii i jak dałem do karoserii to wynik taki że brzęczało a jak dałem do silnika - blok to wynik 224 i nie brzęczało, moje pytanie, czy tak jest dobrze bo jak pamiętam to często jest tak że silnik mase ma normalnie podpięta

0
  • #6 05 Maj 2017 13:18
    baltycki
    Poziom 3  

Rozebrałem tapicerkę drzwi kierowcy i na wiązce trochę wody, odlaczylem kostkę drzwi i nic nie dało, to rozebrałem kostkę harmonijkową gumę i proszę Dziwne zwarcie Astra g 1.7 dti

Dodano po 3 [minuty]: