logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przerobić urządzenie z zasilania akumulatorem na zasilacz?

maxian87 26 Sie 2017 23:22 831 8
  • #1 16665330
    maxian87
    Poziom 2  
    Jak przerobić urządzenie z zasilania akumulatorem na zasilacz?
    witam, jestem laikiem w tym temacie, co muszę tu zmienić żeby działało na zasilaczu a nie akumulatorku jak było do tej pory? pozdrawiam
  • #2 16665344
    Andrzej Ch.
    Poziom 33  
    Ocena: 387
    Napisz coś więcej co to jest za urządzenie i czego oczekujesz, bo to co napisałeś to jakiś bełkot.
  • Pomocny post
    #3 16665356
    Ture11
    Poziom 39  
    Ocena: 1119
    Jeśli godzisz się na całkowite wyrzucenie akumulatora, da się to zrobić. Bez podania większej ilości informacji napiszę Ci, co mi się wydaje. Aby to coś działało tylko z zasilacza, usuwasz akumulator i lutujesz punkty DC+ i B+ ze sobą. Jeśli nie wyjmiesz akumulatora z urządzenia po takim podłączeniu, czeka Cię eksplozja!

To jakaś tania szczoteczka do zębów lub golarka, prawda?

Teraz ja mam pytanie - co skłoniło Cię do zadania takiego pytania bez podania minimum potrzebnych informacji? Czy na logikę nie czujesz, że my musimy wiedzieć coś więcej, by poprawnie pomóc bez dalszych pytań? To, niestety, bardzo szerokie zjawisko wśród ludzi, a ja zupełnie nie rozumiem jego genezy :D
  • #4 16666592
    maxian87
    Poziom 2  
    Jest to trymer, ale irytowało mnie ładowanie go za każdym razem 😝 dlatego chęć zmiany. W środku był aku 1.2V 600mAh.
  • #5 16666631
    Ture11
    Poziom 39  
    Jakie napięcie daje zasilacz? Jaką ma wydajność prądową? Powinno być na nim coś napisane...
    W takim przypadku nie zdziw się, jak okaże się, że akumulator był buforem, a sam zasilacz nie poradzi sobie z zasileniem silniczka.
  • #6 16666636
    technikabasenowa
    Poziom 33  
    Ocena: 444
    maxian87 napisał: