logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

VW Passat B5 - Nie działa przedni prawy reflektor i kierunkowskaz

TomaszChlebek 29 Sie 2017 20:49 4503 6
REKLAMA
  • #1 16670425
    TomaszChlebek
    Poziom 2  
    Witam,
    To mój pierwszy post, bo szukam pomocy. Dzisiaj przestał mi świecić przedni prawy reflektor - ot tak z niczego. Nie działa też prawy przedni kierunkowskaz. Zauważyłem to dzisiaj co nie znaczy, że ze dwa dni tak już nie mam, ale nie mogłem nie zauważyć. Dodatkowo przy włączeniu prawego kierunku działa on bardzo szybko.
    Gdzie i jak szukać ? Jestem amatorem, ale jak powiecie dokładnie to wykonam pięknie polecenia :)
    Nie dodałem Passat 1999 1.8 + LPG, jeśli to ma co kolwiek pomóc.
  • REKLAMA
  • #2 16670511
    Trawik
    Poziom 26  
    Ocena: 442
    Mruga szybko bo nie działa jeden kierunek. Sprawdź wtyke w lampie
  • REKLAMA
  • #3 16670537
    TomaszChlebek
    Poziom 2  
    Sprawdziłem wciśnięta dobrze. Ale obok kierunku nie działa jeszcze reflektor
  • REKLAMA
  • #4 16670577
    Trawik
    Poziom 26  
    Ocena: 442
    Wyjmij i zobacz piny.Może masa upalona
  • REKLAMA
  • #6 16680524
    RADU23
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1730
    TomaszChlebek napisał:
    Dzisiaj przestał mi świecić przedni prawy reflektor - ot tak z niczego

Żadna z żarówek nie działa?
    Wtyk do reflektora dobrze wpięty?
    Lampy masz oryginalne? Jeśli tak, to 3 żarówki tam siedzą.

Jeśli wtyk wpięty a wciąż nie świeci żadna z żarówek, w drugiej kolejności do sprawdzenia bezpieczniki. Znajdziesz je po lewej stronie deski rozdzielczej (koło włącznika świateł). Musisz otworzyć drzwi i będzie tam klapka którą należy podważyć.
  • #7 16680645
    Staszek49
    Poziom 35  
    Ocena: 1139