logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór nagrywarki DVD - jakie parametry i modele polecacie? Pioneer?

DJCHUCKY 04 Sie 2005 11:11 1088 7
REKLAMA
  • #1 1705308
    DJCHUCKY
    Poziom 19  
    Ocena: 33
    Jak w temacie.

Chcę kupić sobie nagrywarkę DVD ale nie siedzę w temacie i nie wiem które są lepsze a które gorsze.

Prędkości to widzę że mają różne ale czy są jeszcze jakieś inne ważne parametry dl a których warto kupić akurat jakiś model nagrywarki DVD.

Widziałem na Allegro że Pioneer jest dobry ale nie znam się na tym.

Czy mógłby ktoś podać normalnie literalnie model i firmę nagrywarki jaką warto kupić.

Niekoniecznie chodzi o to aby byłą tania bo różnica w cenach to 50 zł czyli żadna.
  • REKLAMA
  • #2 1706246
    agadas
    Poziom 16  
    Ocena: 6
    Witam.Bez zastanowienia bierz nagrywarke firmy LG!Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych nagrywarek na rynku!Nie jest zadroga i jest bardzo dobra!Naprawde polecam ta nagrywareczke!Napewno spełni twoje oczekiwania!!
    A tutaj zamieszczam link z allegro
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59020318
  • REKLAMA
  • #3 1707516
    marrog
    Poziom 22  
    Ocena: 71
    Witam !!!

To pytanie jest zdecydowanie trudnym pytaniem.
    Choc odpowiem Ci w taki sposob, ze ja mam nagrywarke LG GSA -4163B nie narzekam na nia,spelnia moje oczekiwania.Nagrywa OK nie spalila mi zadnej plytki jeszcze.
    Ale jesli masz zamiar kopiowac plytki zabezpieczone chocby Safedisc 2,9 w zwyz no to tego juz nie zrobisz, do tego polecam Litka a jeszcze bardziej PLEXTOR-ka. O Litku slyszalem ze robia ostatnio kiszke bo rozpadli sie z SONY i juz nie to co bylo,ale wybor nalezy do Ciebie :)

pozdrawiam :) :D
  • REKLAMA
  • #4 1707580
    Orochimaru
    Poziom 31  
    Ocena: 531