Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Buczenie mikrofonu podczas nagrywania

05 Wrz 2017 13:36 2145 18
  • Poziom 4  
    Witam.
    Mam bardzo dziwny problem który polega na tym że mikrofon działa normalnie podczas nagrywania dźwięku w programie audacity lub action lecz gdy włączę nagrywanie obrazu z gry lub pulpitu zaczyna buczeć.Pogrzebie trochę w opcjach wyłączę i wyłącze program jest normalnie.Włącze program na drugi dzień i zmienię głośność mikrofonu znowu buczy.W actionie mam tryby nagrywania pulpitu lub gry.Na trybie gry buczy na pulpitu nie i na odwrót.Nie mam z tym siły a chce wstawiać filmy na yt.Mikrofon superlux e205u.
  • Poziom 31  
    W jaki sposób "buczy"? Przydźwięk sieciowy czy sprzężenie akustyczne?
  • Poziom 4  
    nie znam się na tym ale bardziej przydźwięk sieciowy.dam linka do yt z fragmentem.
    Dodano po 3 [minuty]:
    https://youtu.be/mf76Gmwe8eQ
    Dodano po 2 [minuty]:
    robiłem eksperyment miałem włączone nagrywanie dźwięku w audacity i włączałem nagrywanie obrazu w actionie.Odrazu buczało po wyłączeniu nagrywanie przestawało.
    Dodano po 5 [godziny] 30 [minuty]:
    Format komputera nie pomógł ale kolejny trop to że w formacie avi nie buczy tylko mp4.
  • Poziom 31  
    Niestety na nagraniu które trwa 2 sekundy poza kliknięciem nic nie słychać więc ciężko ocenić buczenie gdyż go brak. Skoro zmiana formatu ma na to wpływ to może być problem niekompatybilności częstotliwości próbkowania lub rozdzielczości bitowej. Jakie parametry przechwytywania dźwięku są ustawione?
  • Poziom 31