logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szczoteczka Braun oral-B cztery ładowarki załatwione

pipkownia 11 Lis 2017 14:25 5355 22
REKLAMA
  • #1 16815677
    pipkownia
    Poziom 10  
    Witam Problem mój polega na tym że korzystam z tej szczoteczki w drodze, jako że jestem kierowcą wielkiej ciężarówki. ładuję szczoteczkę z przetwornicy 24/230v jest to powszechnie dostępna przetwornica firmy Carpoint o mocy 300W. I teraz pytanie, czy sposób ładowania lub też jego żródło może być przyczyną ciągłych usterek ładowarki do tej szczoteczki. Dodam że załatwiłem już cztery, po czym producent wymienił mi cały zestaw, ale dziś uszkodziła się ponownie, co skłoniło mnie do zadania tego pytania.
  • REKLAMA
  • #2 16816197
    any56
    Poziom 39  
    Ocena: 836
    Napięcie wyjściowe z przetwornicy o której piszesz ma kształt prostokątny. I w tym tkwi przyczyna uszkodzeń ładowarki.
    Napięcie sieci przemyslowej 230V 50 Hz to przebieg sinusoidalny.
    Zastosuj przetwornicę z wyjściem SINUS.
  • #3 17050943
    Grejbin
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    U mnie poszły już dwie ładowarki przetwornica Ips 600 Duo 300w/600w .
    Pewnie przyczyna tego chyba jest taka jak napisał kolega poniżej.
    Załączniki:
    • Szczoteczka Braun oral-B cztery ładowarki załatwione 1519137247790561377464.jpg (3.34 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #4 17050967
    Krzysztof Druś
    Poziom 21  
    Ocena: 85
    Panowie, czy ja źle kojarzę, tu chodzi o ładowarkę do szczoteczki, one się psują, a nie przetwornica. A jakie napięcie jest na biegu jałowym przetwornicy?
  • REKLAMA
  • #5 17051001
    Grejbin
    Poziom 2  
    Tylko że ta przetwornica Ips jest chyba sinusoidalna tak psują się ładowarki do szczoteczki przetwornica hula jak zła
    Załączniki: