Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szczoteczka Braun oral-B cztery ładowarki załatwione

pipkownia 11 Lis 2017 14:25 717 21
  • #1 11 Lis 2017 14:25
    pipkownia
    Poziom 9  

Witam Problem mój polega na tym że korzystam z tej szczoteczki w drodze, jako że jestem kierowcą wielkiej ciężarówki. ładuję szczoteczkę z przetwornicy 24/230v jest to powszechnie dostępna przetwornica firmy Carpoint o mocy 300W. I teraz pytanie, czy sposób ładowania lub też jego żródło może być przyczyną ciągłych usterek ładowarki do tej szczoteczki. Dodam że załatwiłem już cztery, po czym producent wymienił mi cały zestaw, ale dziś uszkodziła się ponownie, co skłoniło mnie do zadania tego pytania.

0 21
  • #2 11 Lis 2017 18:22
    any56
    Poziom 39  

Napięcie wyjściowe z przetwornicy o której piszesz ma kształt prostokątny. I w tym tkwi przyczyna uszkodzeń ładowarki.
    Napięcie sieci przemyslowej 230V 50 Hz to przebieg sinusoidalny.
    Zastosuj przetwornicę z wyjściem SINUS.

2
  • #4 20 Lut 2018 15:45
    Krzysztof Druś
    Poziom 21  

Panowie czy ja źle kojarzę tu chodzi o ładowarkę do szczoteczki one się psują a nie przetwornica.A jakie napięcie jest na biegu jałowym przetwornicy?

1
  • #6 20 Lut 2018 16:09
    Krzysztof Druś
    Poziom 21  

To jest ładowarka podstawa szczoteczki to chyba normalne .Ładowanie polega na przenikaniu pola magnetycznego z jednej cewki podstawy do drugiej cewki która mieści się w szczoteczce.To tak mniej więcej.
    A przyczyna palenia podstawy ładowania może być w przetwornicy samochodowej podstawa szczoteczki pobiera mały prąd i dostaje z kopa za wysokie napięcie i się jara.

0
  • #7 20 Lut 2018 17:57
    any56
    Poziom 39  

Ładowarka szczoteczki to przetwornica o znacznie wyższej częstotliwości niż sieć przemysłowa.
    A więc prostownik i generator oddający moc do cewki indukcyjnej.