Witam,
Posiadam dwa rejestratory hybrydowe. Pierwszy hikvision, drugi to HQvision.
Są w różnych miejscach. Każdy z nich jest podpięty do internetu. Podgląd do kamer jest przez chmurę.
Przy każdym rejestratorze stoi router do którego jest wpięty modem 3G z kartą PLAY.
Dostęp do kamer mam, podgląd, odtwarzanie jest. Nie mogę dostać się do rejestratorów.
W ivms4500 lub hik-connekt brak opcji dostosuj, ikona jest wygaszona. Natomiast w programie ivms4200 gdy chcę wejśc w zdalną konfigurację rejestratora, pokazuje mi komunikat, że urządzenie jest w trybie offline lub problem z siecią, błąd ....dll(7)
Czy też tak macie? Czy to jest wina blokowanych portów przez PLAY?
Mam inny zestaw hika. internet orange, zewnętrzne IP. Zero problemów z konfiguracją zdalną.
Za każdą sugestię będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Posiadam dwa rejestratory hybrydowe. Pierwszy hikvision, drugi to HQvision.
Są w różnych miejscach. Każdy z nich jest podpięty do internetu. Podgląd do kamer jest przez chmurę.
Przy każdym rejestratorze stoi router do którego jest wpięty modem 3G z kartą PLAY.
Dostęp do kamer mam, podgląd, odtwarzanie jest. Nie mogę dostać się do rejestratorów.
W ivms4500 lub hik-connekt brak opcji dostosuj, ikona jest wygaszona. Natomiast w programie ivms4200 gdy chcę wejśc w zdalną konfigurację rejestratora, pokazuje mi komunikat, że urządzenie jest w trybie offline lub problem z siecią, błąd ....dll(7)
Czy też tak macie? Czy to jest wina blokowanych portów przez PLAY?
Mam inny zestaw hika. internet orange, zewnętrzne IP. Zero problemów z konfiguracją zdalną.
Za każdą sugestię będę wdzięczny.
Pozdrawiam