Witam
Pacjent Audi A4 B8 z 2010 r. z silnikiem 2.0 TDi CR CAG. Rozrusznik kręci jak wściekły. Diagnoza po UDS - VCPro. W wartościach mierzonych ciśnienie w trakcie kręcenia nie wzrasta stoi. Pompa CR podmieniona, czujnik ciśnienia listwy też, zawór regulacji ciśnienia na listwie też. Odpala na "plaka" lecz przy równym trzymaniu pedału przyspieszenia obroty silnika skaczą od 1500 do 3500 a na szafie obrotomierz wariuje góra dół. Po około 5 min pracy z takim objawem trzeba utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 1200 obr/min żeby nie zgaśnie. W tym czasie na tych obrotach sprawdzone korekcje na wtryskach - wszystkie blisko 0 tj 0,08 0,16 0,14, 0,09. Po zgaszeniu silnika po chwili puka zawór upustowy na listwie i piszczy zawór regulacji na pompie CR. Mieliście takiego "hopsztosa"? Dysponuje może ktoś schematem do tego? to proszę podesłać s.pietruszka(małpa)op.pl Zaznaczam błędów w ECU brak. W (03)ABS i w Ham. Post. (53) błędy 1314 brak komunikacji z ECU. Szafa się komunikuje po CAN z ECU.