logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak połączyć efekty chorus, middle booster, symulatory w wzmacniaczu gitarowym?

aadasie 16 Sie 2005 00:27 942 4
REKLAMA
  • #1 1737374
    aadasie
    Poziom 11  
    Witam wszystkich! Jestem bardzo początkujący ,więc nie śmiejcie się z mojego pytania :D Problem jest następujący : mam prawie gotowy wzmacniacz gitarowy, zostało mi podłączenie do siebie tych płytek : przedwzmacniacz, końcówka mocy , efekty:chorus, middle bosster, speaker symulator, symulator wzmacniaczy. Oczywiście nie robiłem ich sam. Końcówkę mocy z przedwmiacniaczem i zasilaczem oczywiście podłączyłem już sam, zostały więc efekty.Nie mam pojęcia jak mam je połączyć ze sobą ,żeby działały :|. Na przednim panelu zamontowałem przełączniki , więc chciałbym aby efekty można było "dołączać" , tak żeby grały wszystkie na raz. Bardzo proszę o pomoc, w razie czego moge dołączyć jakieś zdjęcia lub więcej objaśnień.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1737542
    Tremolo
    Poziom 43  
    Ocena: 497
    Jesli chodzi o całość: głośnik to jest na końcu, to jest oczywiste, gitara na początku. REszte najlepiej dobrać na słuch szczególnie jeśli chodzi o te symulatory brzmień. ja bym dał tak:

Preamp: middle booster symulator wzmacniacza ->chorus->, symulator kolumn -> wejście

Chorus zrób najlepiej przełaczalny - bo może ciekawie grac w rożnych miejscach.

będziesz musiał zrobic cos takiego jak ByPass - czyli ominięcie układu. Najprościej wykonane "takie coś" wygląda jak podwójny przełacznik jedno naciśnięcie wyłacza układ z zasilania i wlacza ominięcie danego efektum można to oczywiscie zrobić układowo, ale bedize wieksze na pewno.

po za tym jak tej układanki nie podłaczysz -> powinno grać.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 1738119
    aadasie
    Poziom 11