Witam,
Posiadam w firmie rejestrator Hikvision DS-7616NI-E2/A plus 7 kamer Hikvision DS-2CD2120F-I.
Założyłem neostradę 80Mb/s na 8Mb/s i przez konto hik-connect.com udostępniłem kamery online.
W telefonie najpierw zainstalowałem aplikację Hik-Connect, udało mi się wszystko skonfigurować. Kamery ładują się, chociaż sama aplikacją jest trochę dziwna w sensie komfortu pracy. Zainstalowałem więc apkę iVMS-4500 w której o wiele lepiej przegląda się kamery.
Jaka jest różnica w tych apkach, czy mogę korzystać z iVMS-4500 i usunąć Hik-Connect?
Jak dla mnie służą do tego samego i nie bardzo rozumiem sensu utworzenia dwóch.
W obu obraz działa płynnie jednak lepiej korzysta się z przeglądania na iVMS-4500.
Chciałem mieć również podgląd kamer z firmy w domu na PC.
Zainstalowałem iVMS-4200. W zarządzaniu urządzeniem dodałem urządzenie HiDDNS.
Wpisałem swoje dane z hik-connect, wszystkie kamery się zaimportowały.
Niby działa, ale mocno tnie i muli. Po kliknięciu na podgląd 4 kamer czekam około 6 sek. na załadowanie się obrazu.
Obraz tnie się, zamraża i po chwili znów startuje. Nawet jak odpalę jedną kamerę obraz nie jest płynny.
W programie pokazuje użycie sieci na poziomie 0% CPU 7-9%. Mając telefon podłączony w domu do samego WiFi co PC na smartphonie obraz jest płynny, a na komputerze mocno ścina. Jakie mogą być tego przyczyny, oraz jak rozwiązać problem?
Pozdrawiam.
Posiadam w firmie rejestrator Hikvision DS-7616NI-E2/A plus 7 kamer Hikvision DS-2CD2120F-I.
Założyłem neostradę 80Mb/s na 8Mb/s i przez konto hik-connect.com udostępniłem kamery online.
W telefonie najpierw zainstalowałem aplikację Hik-Connect, udało mi się wszystko skonfigurować. Kamery ładują się, chociaż sama aplikacją jest trochę dziwna w sensie komfortu pracy. Zainstalowałem więc apkę iVMS-4500 w której o wiele lepiej przegląda się kamery.
Jaka jest różnica w tych apkach, czy mogę korzystać z iVMS-4500 i usunąć Hik-Connect?
Jak dla mnie służą do tego samego i nie bardzo rozumiem sensu utworzenia dwóch.
W obu obraz działa płynnie jednak lepiej korzysta się z przeglądania na iVMS-4500.
Chciałem mieć również podgląd kamer z firmy w domu na PC.
Zainstalowałem iVMS-4200. W zarządzaniu urządzeniem dodałem urządzenie HiDDNS.
Wpisałem swoje dane z hik-connect, wszystkie kamery się zaimportowały.
Niby działa, ale mocno tnie i muli. Po kliknięciu na podgląd 4 kamer czekam około 6 sek. na załadowanie się obrazu.
Obraz tnie się, zamraża i po chwili znów startuje. Nawet jak odpalę jedną kamerę obraz nie jest płynny.
W programie pokazuje użycie sieci na poziomie 0% CPU 7-9%. Mając telefon podłączony w domu do samego WiFi co PC na smartphonie obraz jest płynny, a na komputerze mocno ścina. Jakie mogą być tego przyczyny, oraz jak rozwiązać problem?
Pozdrawiam.