Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes ActroS mp 4 1842 bład A10C07

matys89 22 Mar 2018 07:22 915 9
  • #1 22 Mar 2018 07:22
    matys89
    Poziom 5  

    Witam. Po wymianie czujnika NOX, przed układem SCR, po trzech miesiącach znów zapalił się błąd A10C07 ( czujnik NOX za układem, zużycie jest za wysokie ). Czy to oznacza, że drugi NOX, jest do wymiany?
    Drugie moje pytanie, czy każdy z czujników NOX, trzeba wpisywać, jeżeli zakładamy nowy?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    0 9
  • #3 22 Mar 2018 09:29
    matys89
    Poziom 5  

    dzieki za info, po wykasowaniu błędów przez okolo 200km jest ok i znów sie zapala ten błąd , gdzie szukac uszkodzonej wiązki ?

    0
  • Pomocny post
    #4 22 Mar 2018 12:39
    Chavez
    Poziom 14  

    Od czujnika NOX (za prawym błotnikiem) do modułu sterującego na pompie (dostęp z kanału) lub sam przewód czujnika.

    1
  • #5 22 Mar 2018 12:48
    matys89
    Poziom 5  

    Dziekuję za info w sobote bede miał auto z trasu u siebie na bazie to sprawdze wszystko dokłanie i napisze co z tego wyszło :)

    0
  • Pomocny post
    #6 23 Mar 2018 21:03
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Najlepszym rozwiązaniem jest test obydwu czujników. Po teście będzie widać który czujnik jest do wymiany. Jeśli jest coś z kablami wyjdzie od razu. Po kodzie usterki widać że padł podgrzewacz czujnika NOx lub wartość początkowa ppm jest poza górną granicą- wymiana.
    Posiadam czujnik Nox za katalizatorem do sprzedaży. Info na priv.

    0
  • #7 24 Mar 2018 16:54
    matys89
    Poziom 5  

    Wiązka sprawdzona wszystko ok. Po podpięciu pod kompa wywala błąd czujnik nox za ukladem wartość nie prawidłowa.brak możliwości skasowania usterki dopiero po teście czujników który odziwo wychodzi pozytywnie usterka zostaje skasowania i po ponownym odpaleniu auta nie ukazuje się zrobiłem nim rundę testowa i nadal się nie zapaliła zaobserwowałem również to ze nawet gdy zapala się ten błąd nie ogranicza mocy jak i również pobiera adblue. Błąd skasowany i puszczam go jeszcze w jedna trasę adblue zatankowane do pełna i będę dalej obserwował co się dzieje. Czy istnieje taka możliwość że noxy ze sobą nie współpracują? Dodam że noxa przed układem wymieniałem jakieś pół roku temu.

    Dodano po 29 [minuty]:

    Czy ta uszkodzona grzałkę można wymienić i jak to zrobić?

    0
  • Pomocny post
    #8 24 Mar 2018 21:12
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    matys89 napisał:


    Czy ta uszkodzona grzałkę można wymienić i jak to zrobić?

    Niestety cały czujnik.
    Jeśli przechodzi test grzałki czujników działają.

    0
  • #9 25 Mar 2018 12:04
    matys89
    Poziom 5  

    Jeżeli grzałki działają a po przejechaniu iles set km znów zapala się błąd to gdzie szukać dalej ? I jeszcze do tego spala mniej paliwa niż wcześniej plus normalnie pobiera adblue

    0
  • #10 30 Mar 2018 17:15
    matys89
    Poziom 5  

    Po przejechaniu 2200km z palącym się błąd adblue ubyło normalnie jak przy sprawnym układzie po świętach zakładam czujnik nox i zobaczę co się będzie działo

    0