Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Serwis uszkodził laptopa po zwrocie na reklamacje

Dj Zombie 13 Cze 2018 22:20 114 2
  • #1 13 Cze 2018 22:20
    Dj Zombie
    Poziom 4  

    Witam.
    Zimą uszkodziłem laptopa(MacBook Pro), zrobiłem zwarcie i padł cały układ zasilania. Laptopa oddałem na serwis gdzie wycenili naprawę i podjęli się zrobienia.
    Po dwóch tygodniach dostałem laptopa z powrotem, ale nie działał jak należy, komputer nie wykrywał baterii. Odesłałem go do nich w ramach reklamacji, po kolejnych dwóch tygodniach otrzymałem go ale problem nie znikł, kazali odesłać go z inna bateria ponieważ ta oryginalna jest uszkodzona, na szczęście mam drugi model z ta sama bateria wiec odesłałem. Przez jakiś czas słyszałem ze walczą z naprawa laptopa i ściagają części (dwa miesiące) w zeszłym tygodniu dzwoniłem i laptop nie działał na baterii, wiec chciałem zwrot części pieniędzy jakie dałem za naprawę skoro go nie zrobili, serwisant miał porozmawiać z szefem i dać mi odpowiedz. Po tygodniu ciszy dzwonię i dowiaduje się ze laptop który działał chociaż pod zasilaczem przed rekalamacją nie pokazuje obrazu. Usterka przed rzekomym wysłaniem go tydzień temu nie istniała. Serwis nie chce pokryć naprawy układu od obrazu który wcześniej był dobry. Co mogę zrobić w takim przypadku gdy po reklamacji laptop jest w gorszym stanie niż go wysłałem. Dodam ze serwis chce oddać mi laptopa i zwrócić pieniądze za naprawę ale laptop jest w gorszym stanie niż był po pierwszej naprawie.

    0 2
  • #2 13 Cze 2018 22:27
    nomudrek
    Poziom 27  

    Najlepiej zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta przedstawiając całą sprawę.

    0
  • #3 13 Cze 2018 22:30
    Dj Zombie
    Poziom 4  

    nomudrek napisał:
    Najlepiej zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta przedstawiając całą sprawę.

    Jutro pojadę i zobaczę co powie ;)

    0