Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atego/Vario 815 OM904LA - Poszukuje serwisówki do silnika Mercedes OM904LA

szwagier81 05 Lip 2018 09:15 558 12
  • #1 05 Lip 2018 09:15
    szwagier81
    Poziom 14  

    Jak w temacie. Poszukuje serwisówki do silnika OM904LA występującego w pojazdach MERCEDES VARIO oraz ATEGO 815

    0 12
  • #2 05 Lip 2018 11:30
    stanisławpiotr
    Poziom 25  

    Takiej serwisówki nie znajdziesz jedynie informacje serwisowe zamieszczone w oprogramowaniu mercedesa "WIS Ewa Net". Lecz tam musisz wiedzieć jakich informacji potrzebujesz i gdzie ich szukać.

    0
  • #3 05 Lip 2018 11:42
    szwagier81
    Poziom 14  

    Na poczatek jaka kompresja , ale mało istotne bo porównam z innymi cylindrami pewnie okolo 18 bar.
    Do wtrysków wyciagania czy jakieś specjalne narzędzie potrzebuje, czy odkręcam i normalnie wyciągam.
    Ewentualnie jak ustawić rozrząd do demntarzu głowicy i później kolejność i momenty dokręcania

    0
  • #4 05 Lip 2018 12:02
    stanisławpiotr
    Poziom 25  

    Takie informacje szuka sie w programie po numerze VIN. Lub inne informatory pokazuję te informacje lecz trzeba podać rok produkcji pojemność KW.

    0
  • #5 05 Lip 2018 13:13
    szwagier81
    Poziom 14  

    stanisławpiotr napisał:
    Takie informacje szuka sie w programie po numerze VIN. Lub inne informatory pokazuję te informacje lecz trzeba podać rok produkcji pojemność KW.


    Dziękuje Ci bardzo kolego za chęć pomocy, ale niestety nie doczytałeś dokładnie wątku. Potrzebuję pewnych informacji o silniku, a nie gdzie je mogę znaleść. Gratuluje Ci wiedzy, oraz dziękuję za chęć pomocy. Niestety w tym wypadku nie mogę oznaczyć cię jako "pomógł mi". Jak bym mógł dać to bym dał małego plusika za chęci.
    Moja rada: trzymaj tak dalej przynajmiej podbijasz tematy swoimi odpowiedziami i wzbudzasz zainteresowanie. :)

    0
  • #6 05 Lip 2018 16:29
    stanisławpiotr
    Poziom 25  

    Widzę że jesteś bardzo skryty i nie chcesz lub nie umiesz podać więcej szczegółów na temat pojazdu w którym te silniki są montowane. Rodzina tych silników jest bardzo duża jak mam ci podać informacje które cie interesują. Nawet Texa (dane mechaniczne TecRMI) lub inne uniwersalne informatory podaję kilkanaście modeli silnika zanim pokażą parametry które cię interesują.

    0
  • #8 05 Lip 2018 17:54
    szwagier81
    Poziom 14  

    Sorry, nie miałem pojęcia że aż tyle tych odmian tego silnika było.

    ok chodzi o vario 815D silnik:

    MERCEDES VARIO 815D z 2005r.
    VIN: WDB6703731N121745
    TYP silnika: O M904LA
    Silnik jak dobrze pamiętam 100KW nie mam teraz przy sobie dowodu rejestracyjnego aby sprawdzić
    Poj.: 4249dm
    Poniżej zdjęcie tabliczki znamionowej z tego silnika


    Atego/Vario 815 OM904LA - Poszukuje serwisówki do silnika Mercedes OM904LA

    0
  • #9 05 Lip 2018 21:49
    stanisławpiotr
    Poziom 25  

    Więcej informacji na pw.

    0
  • #10 08 Lip 2018 21:04
    Gregor_123
    Poziom 10  

    18 barów na cylindrach to silnik do remontu. Rozrządu nie ustawiasz w tym silniku demontując głowicę.

    0
  • #11 08 Lip 2018 21:30
    stanisławpiotr
    Poziom 25  

    Dane mówią że SILNIK 904.9,z KODEM SILNIK 906.9 nie mniej jak 28bar a SILNIK
    z KODEM SILNIK 904.9, 906.9 MS8(silnik na gaz ziemny) nie mniej jak 15bar.

    0
  • #12 10 Lip 2018 19:06
    Gregor_123
    Poziom 10  

    stanisławpiotr napisał:
    Dane mówią 28bar nie mniej jak 15bar więc ciśnienie może nie max lecz powinie palić.


    Może ja za mało wiem, ale mój teściu zjadł zęby na Mercedesach i mi tu teraz podpowiada, że jak chcesz palić ten silnik na 15 barach to musisz mu założyć zapłon iskrowy, i zamiast zbiornika z paliwem zamontować butle na gaz ziemny. :)
    Przy okazji przesyła pozdrowienia dla starych speców.

    0