Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vito 638 CDI 2001 r 112 CDI - Brak odpowiedniej mocy po wymianie filtra paliwa

22 Lip 2018 00:21 708 20
  • Poziom 11  
    Mam taki problem wymieniłem pompę wody wymieniłem filtr paliwa i przed tą wymianą samochód pracował normalnie i wchodził w obroty po przejechaniu kilku kilometrów po tej wymianie okazało się ze samochód muli najwyższa szybkość to 90 km i wchodzi do 3 tyś obr i po poruszeniu filtra wszedł do 5 tyś powinien do 7 tyś wygląda jak by dostawał zbyt mało paliwa. Uruchamia się normalnie pracuje normalnie, kiedy wcisnę pedał do oporu okazuje się trochę białego dymu, ale myślę, że to normalne. Czy istnieje możliwość zapowietrzenia wyciągałem dwa wtryski, ale to raczej nie powinno być problemem?
    Może ktoś spotkał się z podobną sytuacją może być filtr problemem? Czy może być zbyt mała przepustowość filtra
    Założyłem filtr BOSCH
  • Poziom 28  
    Marek merc napisał:
    powinien do 7 tyś


    Zapomnij. CDI kręci się do 4500-5000.
  • Poziom 11  
    Zdiagnozowałem go i dostałem odpowiedź zawór EGR ale wszystko jest podłączone prawidłowo jutro sprawdzę ten zawór, w środku jest czysty nie zatkany dzisiaj go odpaliłem i zbiera się do 3 tyś a czasami do 4,5 brak innych błędów Jeśli usunę błąd EGR to zbiera się do 4.500 a czasami bez usunięcia błędu dochodzi do 4,500 nie byłem pewien do ilu powinien się zbierać myślałem że powinien do 7 tyś nie mam pojęcia co może być i co robić w tej sytuacji ?
  • Poziom 43  
    A obrotomierz do ilu masz na szafie?
  • Poziom 14  
    Miałem coś takiego we Freelanderze, muł dymienie i check engine, powodem był niewłaściwy filtr paliwa. Oba z wyglądu takie same, te same gwinty itd, ale różniły się ceną, ten neiwłaściwy kosztował 30 zł a właściwy 70.
  • Poziom 11  
    Ok dzięki no tak myślałem mam też BMW i w tamtym roku kupiłem nowy filtr i po założeniu samochód odpalił ale po 300 m staną ale się uruchomił i nie miałem pojęcia co jest następnie przestał gasnąć na postoju al jak go wkręciłem do 3 tyś to gasł zawiozłem go do znajomego i powiedział że wymienił filtr i wszystko wróciło do normy ale czyż bym miał znowu takiego samego pecha . Tak miałem jutro ten filtr sprawdzić ale to jest BOSCH a był filtron spróbuje obejść filtr i wtedy spróbuje wygląda tak jak by dostawał zbyt małą dawkę paliwa i to mylę że będzie problem dzięki za przypomnienie choć miałem zamiar to zrobić ale z dystansem ponieważ nie przepuszczał bym że mogę mieć takiego pecha. Jeśli tak będzie to co by to miało oznaczać zbyt mała przepustowość paliwa przecież filtr pasuje .
  • Poziom 24  
    Ta rurka to przewód podcisnienia z pompy vacuum do serva. Jak masz go odlaczonego to raz ze nie masz wspomagania hamulca i zawór egr i turbina nie mają sterowania. Stąd też brak mocy.
  • Poziom 11  
    Ok dzięki ale rurki nie było od porządku kiedy kupiłem samochód.Gdzie się ją łączy i jak się nazywa jeśli bym chciał ja kupić
  • Poziom 24  
    Ona idzie od pompy vaccum z przodu silnika do serva na ścianie grodziowej. Ale jak jeździłes tak to znaczy że jest inaczej u Ciebie. Powymieniaj oringi w układzie paliwowym. Kilka sztuk. Rozmiar 8x2.5. Pewno jak ruszyles filtr to straciły szcelnosc i się teraz zapowietrza
  • Poziom 11  
    No dzięki za info tak, ale jest miejsce na tą rurkę widoczny jej brak kupiłem samochód w tamtym roku przyjechałem nim z Poznania i samochód stał w garażu do teraz ponieważ przerabiam go na kampera i wybieram się nim 6000 tyś km w jedną stronę i muszę mieć samochód 100% sprawny.
    Jak nigdzie się nie pchałem jedynie dwa wtryski wyjąłem i założyłem ponownie ponieważ wymieniłem uszczelki miedziane ponieważ przepuszczały no i ten filtr nie myślę ze się zapowietrza ponieważ odpala na styk. Jedynie co bym postawił to na filtr paliwa
    Jutro spróbuję ominąć filtr i zobaczę jak się wkręca od tego zacznę
  • Poziom 28  
    Bo tam była szafa z 7 tysiącami na obrotomierzu, ale kręci się do 4500. Bardzo często psuły się zaworki do sterowania turbiną i egrem. Trzeba najpierw przejrzeć podciśnienia do nich idące, potem zająć się samymi zaworkami.
  • Poziom 11  
    Ok dzięki za info myślałem, że kręci do 7 tysięcy. Dzisiaj nie potrzebnie wyjęłam z filtra te 2 przewody, co jest na nich nałożony plastikowy przedłużacz łączący się z filtrem i uruchomiłem silnik zatykając palcem ten otwór, co wchodzi od filtra i chyba się zapowietrzył, ponieważ nie mogę go już uruchomić. Nie wiem jeszcze jak go odpowietrzyć, Gdzie są te zaworki przy turbinie? a gdzie jest zaworek EGR jak sprawdzić te podciśnienia? Na postoju wkręca się czasami do 3 tyś a czasami, do 4,500 ale ostatnie wkręcał się, do 4,500 ale na postoju, w czasie jazdy to 3 tysiące dalej nie pójdzie szybkość 60 km na godzinę zawór EGR wyjąłem i wszystko ok na komputerze sprawdzałem to tylko błąd EGR
    Ale dzisiaj znalazłem jeden wężyk, co nie był podłączony wysyłam zdjęcie on jest po prawej stronie silnika koło filtra powietrza, co to za wężyk on idzie do kolektora nie wiem, co będzie jak go podłączę może on był winowajcą? Na drugim zdjęciu czy to jest Przewód rurka podciśnienia Vukiem
  • Poziom 24  
    Ten weżyk ma być podpięty do kolektora. To od czujnika ciśnienia doładowania. Wepnij go i zobacz co się dzieje
  • Poziom 11  
    Dzięki no tak mam zrobić ale po zdjęciu jednego wężyka od filtra paliwa ten co ma oznaczenie ze strzałką i są podłączone dwa wężyki odpiłem i próbowałem uruchomiać zatykając otwór poszło paliwo i w tej chwili nie mogę uruchomić auta gdzieś się zapowietrzył i nie chce się odpowietrzyć . Czy powinien sam się odpowietrzyć ? Czy ten wężyk co nie był podłączony może być winowajcą.
  • Poziom 11  
    Witam
    Miałem problem z uruchomieniem samochodu i kilka razy wtrysnąłem do przepławki lakier do włosów i dostałem taki błąd Przepływomierz powietrza z gorącą warstwą kod Błędu PO100 . Auto muli nie rozwinie większej szybkości niż 90 km Może ktoś miał podobny błąd, co robić przepławka jest całkiem nowa BOSCH
    Nie wiem czy muszę kupić przepławkę
  • Poziom 34  
    Cytat:
    kilka razy wtrysnąłem do przepławki lakier do włosów

    Chciałeś żeby ładnie wyglądała? :D
    Przemyj jakimś zmywaczem w spraju.
  • Poziom 11  
    przemyłem LIQUI MOLY i nic nie dało
  • Poziom 24  
    No bo zepsules sobie przeplywke. Droga ta lekcja naprawy auta. Musisz kupić nową.
  • Poziom 11  
    No tak wiem że ją zepsułem zdałem sobie sprawę jak tylko prysłem ale było już za punkto kupiłem używany z gwarancją 30 dniową myślę że będzie ok
  • Poziom 11  
    Męczę was od dłuższego czasu, ale tak jakoś wychodziło, że miałem problem za problemem. Ale to najważniejsze już ogarnąłem, ale w między czasie wyszedł następny, ale myślę, że już ostatni. Gdzieś Miesiąc temu nabiłem Klimę po nabiciu było wszystko ok po sprawdzeniu, kiedy została nabita więcej nie sprawdzałem, ponieważ nie miałem potrzeby, teraz włączyłem i okazało się, że brak Klimy. Freon na pewno jest i brak wycieków sprawdziłem auto na kompie i dostałem taki błąd.
    Szyna can błąd komunikacji silnika. Sygnał CAN sprężarki AC wyłączony. Może ktoś ma pojęcie gdzie szukać przeczymy będę bardzo wdzięczny za pomoc