Dzień dobry Panowie i oczywiście Panie,
proszę o pomoc bo juz nie wiem co mam robić,
tydzień temu zapaliła mi się kontrolka check engine i TC na raz i silnik w mojej Zafirze 1.8 benzyna dławi się przy niskich obrotach.
Po wizycie u mechanika wyskoczyło 6 błędów , które sukcesywnie kasowałem wymianą przepływomierza(nowy orginał), przpustnicy(nowy oryginał), wszystkie świece ,aleje , piasta tył lewy (oryginał) , . W tej chwili na silniku nie ma już żadnego błędu natomiast kontrolka kontroli trakcji ciągle się pali i silnik nie ma mocy na niskich biegach i obrotach.
Dodam że zamówiłem juz oryginalną cewkę na wymianę bo wyczytałem że ma to jakiś wpływ na kontrolę trakcji i to że silnik muli.
Bardzo proszę o poradę i pomoc bo zainwestowałem już kupę pieniędzy a efektu nie ma.
proszę o pomoc bo juz nie wiem co mam robić,
tydzień temu zapaliła mi się kontrolka check engine i TC na raz i silnik w mojej Zafirze 1.8 benzyna dławi się przy niskich obrotach.
Po wizycie u mechanika wyskoczyło 6 błędów , które sukcesywnie kasowałem wymianą przepływomierza(nowy orginał), przpustnicy(nowy oryginał), wszystkie świece ,aleje , piasta tył lewy (oryginał) , . W tej chwili na silniku nie ma już żadnego błędu natomiast kontrolka kontroli trakcji ciągle się pali i silnik nie ma mocy na niskich biegach i obrotach.
Dodam że zamówiłem juz oryginalną cewkę na wymianę bo wyczytałem że ma to jakiś wpływ na kontrolę trakcji i to że silnik muli.
Bardzo proszę o poradę i pomoc bo zainwestowałem już kupę pieniędzy a efektu nie ma.