logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować odkurzacz ręczny akumulatorowy? Wymagania i materiały

Arek130895 17 Wrz 2018 18:38 1332 8
  • #1 17445605
    Arek130895
    Poziom 7  
    Witajcie,

Potrzebuję stworzyć odkurzacz ręczny z następującymi wymiarami:

Długość rury - 140/130 cm
    Średnica rury - około 15/17 mm, odkurzacz ma służyć do zasysania kurzu oraz drobnych, lekkich cząsteczek (kawałki zboża i szczątki słomy). Najlepiej, żeby odkurzacz działał na akumulator - 15-20 min spokojnie wystarczy na kilka cykli działania, a sam odkurzacz ze względu na specyfikę pomieszczenia powinien być dość drobny. Jako, że jestem zielony to pytanie do Was:

- ile +/- W powinien mieć taki odkurzacz, aby poradzić sobie z materiałem (wiem, tutaj to pewnie wróżenie z fusów, ale może akurat)
    - co potrzebuję do stworzenia takiego odkurzacza, to co udało mi się znaleźć i co może być potrzebne:
    a)Silnik do odkurzacza recznego, akumulatorowego Electrolux, AEG
    b) zostaje kwestia akumulatora, oraz samej budowy urządzenia ?

Posiada ktoś może schemat działania takiego odkurzacza ręcznego wytłumaczony w łopatologiczny sposób ?
    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki
  • #2 17445688
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 17445706
    kj1
    Specjalista elektryk
    Ocena: 850
    Chcesz trochę wyważać otwarte drzwi. Takich odkurzaczy powinieneś znaleźc dość sporo. Różnych wielkości i cen. Szukaj pod nazwą "odkurzacz samochodowy". Ostatnio widziałem coś podobnego w Lidlu. Wprawdzie kosztował ponad 200 zł, ale wyglądał bardzo porządnie.
    No chyba, że chcesz nauczyć się robić odkurzacze :)
  • #4 17445711
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 17445947
    Arek130895
    Poziom 7