Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Vitara 2.0 RHP - Korekty wtryskiwaczy, przepływomierz powietrza.

20 Wrz 2018 20:47 339 2
  • Poziom 29  
    Vitara z silnikiem PSA mam mały problem bo kopci na biało/niebieskawo na biegu jałowy tylko po rozgrzaniu wystarczy też że przejadę dłużej i przestaje podczas jazdy do ponownego postoju na jałowym. Ogólnie poza dymem żadnych problemów nie ma.

    Płyny nie ubywa, oleju nie stwierdzono po 3tyś ubytku. Czy ktoś jest wstanie coś powiedzieć na temat w bloków pomiarowych?

    Suzuki Vitara 2.0 RHP - Korekty wtryskiwaczy, przepływomierz powietrza.Suzuki Vitara 2.0 RHP - Korekty wtryskiwaczy, przepływomierz powietrza.

    Jedynie uwagę zwróciła mi się przepływka na zapłonie pokazuje ok 170mg/raz po odpaleniu jak widać, a podczas powolnego podnoszenia obrotów stoi wryte 530 i dopiero po 1500obr.min zaczyna się budzić i pokazuje więcej. Nie wiem czy tak ma działac?

    Silnik trochę przekombinowany turbina z zaworem upustowym brak wskazań ciśnień bo brak czujnika doładowania. I jeszcze zapytam klapka przepustnica na dolocie kiedy ona ma działać? czy jest ona jako klapka dławiąca czy gasidło? w sumie jak ręcznie wysteruje silnik nie zgaśnie jedynie poprawia się kultura pracy silnika. EGR jak i klapka nie działają mimo że jest podciśnienie a zawory sprawne i połaczenie z ECU jest.
  • Poziom 35  
    Wtryski zamontowane masz o odpowiednim numerku ??
  • Poziom 29  
    A jak to sprawdzić ? obecne wtryski to BOSCH 0445110062 9640088780, nie wiem czy reszta numerków ma znaczenie ale podaję:
    1 wtrysk -1810/0924/18321
    2 wtrysk -1809/1349/18320
    3 wtrysk -2814/2010/18328
    4 wtrysk -1812/1878/18320

    Kalkulator to EDC15C2

    Nie wiem w dalszym ciągu jaki to silnik katalog bosch podaje RHP gogole RHR,RHY

    Po podmiance przepływki egr i klapka dławiaca się obudziła silnik na jałowym działa ciszej i mniej dymi. Ale w dalszym ciągu dymi mniej, poczekam aż się przepali może będzie i w tym poprawa.Wymieniłem też czujnik temperatury silnika bo zmieniałem na zamiennik dałem s powrotem oryginalny stary kalkulator widzi już 90stC i korekty zeszły poniżej 1,5