logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć amplituner Pioneer VSX 420 do TV Samsung Smart TV?

bert1121 22 Wrz 2018 13:16 1554 10
REKLAMA
  • #1 17454027
    bert1121
    Poziom 8  
    Ocena: 1
    Witam , chciałem zaznaczyć na wstępie że jestem trochę laikiem ale ..
    Posiadam telewizor Samsunga ( Smart TV ) , nie dawno udało mi się kupić w dobrej cenie amplituner pionier pioneer vsx 420 i mam problem z podłączeniem z TV

Chciałbym aby dźwięk był przesyłany z tv na amplituner , ponieważ jak wiadomo głośniki w TV są słabiutkie ... próbowałem przez kabel optyczny ( tv- ampli ) dźwięku nie było , przez cinch to samo ... ( na tv ustawiłem głosniki zewnętrzne i dźwięku nie było ani przez glosniki z tv ani przez ampli )

Na tą chwile podłączyłem do ampli 2 głośniki w wejscie front - pytanie czy muszą być podłączone wszystkie 5 głośników ? teraz mam tylko te 2 i chciałem zobaczyć jak to będzie działało ...

a zapomniałem dodać , chciałem żeby dźwięk był tez przesyłany gdy oglądam tv zarówno z wbudowanego dekodera dvb-t jak i innych urządzen które podłącze w późniejsyzm czasie ,
    Jeżeli mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to podłączyć tylko prostym językiem dla laika byłbym bardzo wdzięczny !

Pozdrawiam :wink:
    Załączniki:
    • Jak podłączyć amplituner Pioneer VSX 420 do TV Samsung Smart TV? 20180922_131650.jpg (3.04 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 17454058
    D214d3k
    Poziom 39  
    Ocena: 629
    Akurat w amplitunerze nie ma problemu - podaj model TV.
  • #3 17454112
    bert1121
    Poziom 8  
    Model - UE40H5303AW
  • REKLAMA
  • #4 17455084
    Polon_us
    Poziom 42  
    Ocena: 1278
    bert1121 napisał:
    na tv ustawiłem głosniki zewnętrzne i dźwięku nie było ani przez glosniki z tv ani przez ampli )

To, że dźwięku nie było w głośnikach TV to normalna sytuacja.