Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Sprinter - podłączenie haka do can

10 Lis 2018 22:04 1014 6
  • Poziom 1  
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    Wiązka jest dedykowana do sprintera od 2006 roku ,ty masz 2017 więc możliwe że są zmiany w jego instalacji które jaeger nie zdążył wprowadzić w swoim wyrobie .Co do podłączenia stopu to w zależnosci od rodzaju czujnika wpinasz sie do niego lub do wtyczki x3 dziwi mnie to że w twojej wiązce masz wtyczke od czujnika stopu bo powinien być tylko luzny przewód czarno fioletowy.
  • Poziom 1  
  • Spec od Mercedesów
    Tu:
    https://en.erich-jaeger.de/products/product-c...el/7p-12v-wire-harness-iso-1724-type-n-736841
    jest instrukcja montażu w PDF-ie. Dosyć (faktycznie) enigmatyczna, ale po wczuciu się w obrazki szczegółowa i jak dla mnie nie pozostawia wątpliwości.
    Czujnik stopu: wcześniej był zwykły czujnik stykowy (dwie pary styków) później wprowadzono czujnik bezstykowy (do którego nie można się wpiąć bezpośrednio) stąd dwie wersje podłączenia. Kieruj się wersją wtyczki - ty powinieneś mieć tą jednorzędową.
    Połączenie CAN-u: pod deską rozdzielczą jest kilka takich listew połączeniowych, dla różnych CAN-ów: chyba dwie dla CAN wnętrza (przy lewych i prawych drzwiach), CAN silnika - już nie pamiętam teraz ile. Na pewno jest ich kilka.
    Oprócz tego po montażu modułu trzeba go "aktywować" w sieci CAN pojazdu przy pomocy Star Diagnose - na co jest zwrócona uwaga w instrukcji.
  • Poziom 1  
  • Poziom 32  
    Jeżeli auto kupiłeś na firmę i chcesz ciągać przyczepkę to zapoznaj się z przpisami odnośnie uzytkowania w firmie pojazdów , których masa przekracza 3,5 t.
  • Poziom 1