Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Hikvision 4-chanel Kit NK42W0 status offline brak zdalnego podglądu

23 Jan 2019 12:35 1830 19
  • Level 9  
    Witam mam następujący problem z 4 chanel HD wi-fi NVR kit 42W0

    Po podłączeniu lokalnie wszystko działa kamery nagrywają rejestrator nagrywa, można odtwarzać itp

    Jednak chciałbym czy to przez przeglądarkę czy smartfon mieć podgląd przez internet i tu pojawia się problem

    przejrzałem masę youtba i poradników i nie mogę sobie poradzić z konfiguracją pisze cały czas status Niepołączony / ofline

    Zestaw znajduje się za routerem lokalnie działa na wifi można na smartfonie na aplikacji podglądać
    Lan podpięty router widzi nagrywarke dvr, starałem sie podać wszystko jak trzeba, brama, adres ip/ dns konto założone na hik vision, aplikacja w
    smartfonie podaje że urządzenie jest w trybie offline (tak samo pisze w nagrywarce) i niestety nie mogę uzyskać dostępu przez gsm do dvr
  • OptexOptex
  • Automation specialist
    Nie konto dns tylko musisz zarejestrować się na hikconnect. Włączyć hikconnect w rejestratorze i dodać na utworzonym koncie numer seryjny rejestratora. Potem na smartfonie instalujesz aplikację hikconnect. To jest metoda przez chmurę i działa na każdym internecie.
  • OptexOptex
  • Level 9  
    Dzięki za szybką odpowiedź

    Konto mam założone na Hikconect

    w rejestratorze mam włączoną usługę ale pisze że jest offline domyslam się że pewnie dlatego nie widzi go strona hikconect

    jak podaje serial rejestratora na hikconect to piszę" Nie znaleziono urządzenia. Upewnij się, że numer seryjny jest poprawny i urządzenie jest prawidłowo podłączone"
  • Industrial cameras specialist
    Wstaw zdjęcia z ustawień sieciowych w rejestratorze. Może nie masz prawidłowych DNS'ów wpisanych?
  • Level 9  
    Kurcze teraz to narobiłem jeszcze większego bałaganu zresetowałem do ustawień fabrycznych rejestrator i teraz nie ma połączenia z kamerami tzn widzi je a obrazu brak, kamery dają taki sam sygnał jak wcześniej niebieska dioda mruga przy nagrywaniu ale ja nie za bardzo wiem jak je z powrotem spiąć z rejestratorem kamerki chodzą na wifi

    masakra 1 raz to robię i się motam jak młody

    poniżej foty ustawień o które pytaliście wcześniej
  • Industrial cameras specialist
    Dlaczego różne bramy? Zaznacz ptaszka przy "Enable DHCP", kliknij APPLY, zrób zdjęcie uzyskanego adresu IP, odznacz wcześniej zaznaczonego ptaszka i wpisz te otrzymane przed chwilą adresy.
    Niestety nie znam tego rejestratora, więc będę pisał z pamięci.
    Musisz odszukać taką opcję, w której musisz zaznaczyć coś w stylu "utwórz odrębną sieć dla kamer IP".

    Edit: Menu - Configuration - WiFi
    IP zapewne 192.168.254.1 i prawidłowe hasło(takie jak w kamerach)
    Instrukcja
  • Level 9  
    różne bramy ? robiłem tak też gdzieś to widziałem na youtube ale to też nie zmieniało statusu z Ofline na Online

    adres się zgadza 192.168.254.1

    czuje że jestem zbyt zielony w temacie

    dzięki za instrukcje

  • Level 24  
    Jak chcesz przypisać statycznie adres to coś nie poleci bo masz:
    1. bramę na Lanie 192.168.0.1
    2. bramę na wanie 192.168.10.1
    3. Wpisujesz w rejestrator adres z sieci 0 a bramę ustawiasz mu na 10. Błąd
    4. Ustaw DHCP rejestator wtedy na pewno połączy się z siecią. Wszystko dostanie z automatu i poleci.

    Status offline oznacza brak dostępu do internetu.
  • Level 9  
    Sytuacja kształtuje się tak iż nie można się połączyć z kamerami ponieważ jest ustawione jakieś hasło przez Hikvision w tym zestawie na kamerach
    po przywróceniu rejestratora do ustawień fabrycznych widzi kamery ale nie może się spiąć z nimi

    Nie można zresetować kamer, brak fizycznego guzika reset czy przywrócić do ustawień fabrycznych, hasła do kamer nie znam
    po kablu też się nie da na kamerę wejść woła hasło
  • Industrial cameras specialist
    No to masz chyba dwie opcje. Pierwsza to zadzwonić do sklepu z którego kupiłeś zestaw - powinni znać hasła, skoro sprzedają gotowy zestaw, a druga to napisać maila do supportu Hika w Polsce, ale zapewne musieliby wyeksportować nowe hasło do każdego urządzenia - w ostatnim czasie życzą sobie za to 60zł netto.
  • Level 10  
    Dzień dobry.

    Panie wrobson1 rozmawiało z Panem kilka osób i tłumaczyło co należy zrobić. Miał Pan również odesłać cały zestaw na serwis, do dnia dzisiejszego go nie otrzymaliśmy. Zestaw jest tak skonfigurowany, że nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych wyszukuje i widzi kamery, podczas ponownej "pierwszej" konfiguracji należy zaznaczyć aby hasło zostało również nadpisane w kamerach. Do kamer jest takie same hasło jak do rejestratora które podaliśmy podczas konfiguracji. Nie wiem co Pan namieszał, albo coś źle Panu ktoś przekazał bo pośredników w celu rozwiązania problemu było wielu.
    Opisuję jeszcze raz procedurę. Przywróci Pan ustawienia fabryczne na rejestratorze. Następnie wpisze nowe hasło do rejestratora i zezwoli na zmianę (nadpiasanie) hasła w kamerach, jeżeli to nie zadziała to podłączyć następnie kamery kablem lan (każdą z osobna), w zakładce IP manager camera usunąć wszystkie kamery, następnie odświeżyć (refresh) zaznaczyć kamerę którą chcemy dodać, zaznaczyć Wi-Fi Auto Switch i kliknąć One-Tuch adding.
    Odnośnie niedziałania chmury hikconnect to nabył Pan zapewne ten zestaw który jest nowością marki hikvision ako jeden z pierwszych. W oprogramowaniu w wersji 3.4.98 był błąd. Należey rejestrator zaktualizować do wersji 3.4.99, do pobrania ze strony hikvision. Jakby był problem z pobraniem proszę o informację.
    Panie dawidedziu, nie wiem z jakim partnerem handlowym Pan współpracuje, ale nasza firma i firma Hikvision nie pobiera za takie usługi opłat. Odnośnie znajomości hasła przez sprzedawcę to: 1. niezgodne jest to z polityką bezpieczeństwa. 2. hasło jest ustalone przez producenta i zestaw jest tak skonfigurowany aby podczas pierwszej (lub ponownej konfiguracji w przypadku przywrócenia ustawień fabrycznych) podać indywidualne hasło do rejestratora i nadpisać je w kamerach. 3. Jak specjalista-kamery wypowiada się odnośnie produktu którego śmiem twierdzić nie trzymał nawet w rękach nie mówiąc o przetestowaniu. (aby nazbierać punktów?)
  • Industrial cameras specialist
    PCIE wrote:
    Zestaw jest tak skonfigurowany, że nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych wyszukuje i widzi kamery, podczas ponownej "pierwszej" konfiguracji należy zaznaczyć aby hasło zostało również nadpisane w kamerach.

    Jak (niestety) widać nie wszyscy tak potrafią zrobić. Kłania się tutaj czytanie ze zrozumieniem jak i chociażby lekka znajomość tych systemów.

    PCIE wrote:
    Panie dawidedziu, nie wiem z jakim partnerem handlowym Pan współpracuje, ale nasza firma i firma Hikvision nie pobiera za takie usługi opłat.

    Volta - głównie.

    dawidedziu wrote:
    druga to napisać maila do supportu Hika w Polsce, ale zapewne musieliby wyeksportować nowe hasło do każdego urządzenia - w ostatnim czasie życzą sobie za to 60zł netto.

    Niedoprecyzowałem - ale już wyjaśnione jest wyżej.
    Albo nawet inaczej. Każdy kontaktuje się z tym dostawcą od którego towar kupuje - w moim przypadku jak wyżej.


    PCIE wrote:
    Jak specjalista-kamery wypowiada się odnośnie produktu którego śmiem twierdzić nie trzymał nawet w rękach nie mówiąc o przetestowaniu. (aby nazbierać punktów?)

    Poinformowałem na samym początku, że:
    dawidedziu wrote:
    Niestety nie znam tego rejestratora

    A reszta moich pomysłów jak i innych tutaj piszących, wynika z wielu podobieństw w ustawieniach różnych rejestratorów.

    No i jeśli nie jestem czegoś pewien na 100% - napisania jakiejś porady, to NIGDY tutaj nie piszę, że tak musi być. Zawsze to zaznaczam, aby ktoś wiedział, że to tylko domysły/podpowiedzi do rozwiązania problemu.

    Co do punktów - nie skomentuję😉
  • Level 9  
    Dzięki za zainteresowanie tematem jutro spróbuje metody którą Pan opisał, jeśli nie dam rady odeśle na serwis lecz myślę za najpierw należało by zaktualizować Firmware do najnowszego. Jest jakiś program do tego który na przykład odpala się z pendrvie ?
  • Level 10  
    Do aktualizacji proponuję zastosować program Batch Config Tool - hikvision, do pobrania z oficjalnego serwisu hikvision. Rejestrator musi być podpięty do tej samej sieci co komputer z którego będzie przeprowadzana aktualizacja i być w tej samej podsieci (adresacja IP). Co do samej aktualizacji tym programem to odsyłam do wyszukiwarek internetowych i popularnych serwisów z materiałami wideo, strony producenta - porad i tutoriali jest pełno.
    Panie wrobson1, niestety rynek ten jest bardzo specyficzny. Wiele osób które potrafią zainstalować program na komputerze myślą, że poradzą sobie z monitoringiem, a często kończy to się zupełnie inaczej. My uczymy się każdego dnia i napotykamy dziwne niewyjaśnione rzeczy albo odkrywamy jakieś błędy których nie zauważyli / przetestowali programiści na etapie produkcji, uczymy się nowości.
  • Level 9  
    Ok więc poddaje się próbowałem zgodnie z Pana instrukcją nadpisać hasło w kamerach nie udaje mi się 2 sposób też nie zadziałał.
    Jedyne wyjście jak widzę to odesłać zestaw do was na serwis.

    Czy to ten adres ? Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa

    pozdrawiam
  • Level 10  
    Nie radzę tam odsyłać to główna siedziba Hikvision w Polsce, nie świadczą serwisu dla klientów ostatecznych, są wsparciem dla dystrybutorów. Proszę skontaktować się ze sprzedawcą od którego Pan ten zestaw zakupił i dopytać gdzie ten zestaw Powinien być odesłany do którego z dystrybutorów. Podejrzewam, że i tak zestaw trafi do naszej firmy... aż jestem ciekawy co Pan zmienił, że to przestało działać i nie można skonfigurować.
    Jeszcze odnośnie chmury to w kodzie weryfikacyjnym najlepiej użyć samych dużych liter np GTIOPCGTA. W celu przetestowania można również włączyć opcje w ustawieniach sieciowych NAT - UpNP na Auto. W przypadku gdy przyczyną jest ustawienie UpNP zalecam późniejszą zmianę na ręczną i ustawienie wszystkiego ręcznie ze względów bezpieczeństw. Również w tym przypadku odsyłam do wyszukiwarek i lektury jak ustawić UpNP.
  • Level 9  
    jedyną rzeczą która zrobiłem to przywróciłem do ustawień fabrycznych rejestrator, wychodzi na to iż w kamerach jest jakieś stare hasło i nie można go nadpisać . Robię jak Pan radzi. Rejestrator widzi kamery ale niestety jest ten żółty trójkąt i pisze zły login lub hasło. Po usunięciu i wyszukaniu ponownie znajduje i sytuacja się powtarza.
  • Helpful post
    Level 10  
    Rozumiem. Zalecam skontaktować się ze sprzedawcą do którego dystrybutora odesłać zestaw.

    21.02.2019
    Przepraszam. Miał Pan rację. W nowym sofcie usunięto problem z Hikconnect natomiast hasła się nie nadpisują...
    Hasła w kamerach to hasła które pan wprowadził podczas pierwszej konfiguracji. Opcja rozwiązania problemu to wpisać jako hasło do kamer to pierwsze. W przypadku nie pamiętania to podłączyć się do rejestratora laptopem, można za pomocą WiFi, odpalić program batch config tool i tam dla każdej kamery przeprowadzić procedurę odzyskiwania hasła. Wygenerowany plik wysyłamy do dystrybutora nie bezpośrednio do hikvision bo nie odpiszą ze względu na bezpieczeństwo.
  • Level 9  
    Temat do zamknięcia pomógł serwis firmy Prolech
  • Level 9  
    Temat do zamknięcia pomógł serwis firmy Prolech

    Dodano po 40 [sekundy]:

    Serwis