Witam kolegów .
Koledzy mam problem z turbiną , mianowicie jak odpalę zimny samochód to do chwili nagrzania się wszystko jest ok , ale kiedy auto osiągnie normalną temperaturę pracy to jak obroty przekroczą 2500 obr. pojawia się na wyświetlaczu Awaria silnika natychmiast Serwis . Z uwagi na fakt że pracuję w firmie związaną z regeneracją układów paliwowych i turbo to koledzy z pracy wyczyścili mi całe turbo , geometrię wypiaskowali i wypolerowali płaszczyzny które są ruchome i na maszynie ustawili turbinę prawidłowo , ale nic to nie zmieniło . Dodam że według Esitronica czujnik kopiowania turbo powinien pracować w zakresie dolnym od 0,8v do 1,4 v a w zakresie górnym od 3,2v do 3,7 v i jak bym gruszki nie ustawił to górnej granicy nie można ustawić , jedynie co udało mi się ustawić do dół 1,3v a góra 3,18 v .Ustawienia gruszki robiłem w taki sposób że odłączyłem podciśnienie włączyłem zapłon i miernikiem połączyłem się z masą auta i sprawdzałem sygnał na fioletowym przewodzie . Wymieniłem nawet już zawór regulacji podciśnienia ale to nic nie poprawiło , przewody ciśnieniowe sprawdziłem jedynie co to obawiam się jeszcze że może przewody są pozamieniane w zaworze podciśnienia . Koledzy powiedzcie proszę jak mogę jeszcze sprawdzić ten czujnik . Zapomniałem napisać że komputer pokazuje błąd zacięcia się czujnika kopiowania (czujnika A) w górnym położeniu , tak też zakładam awarię tego czujnika .Ps. koledzy zawór regulacji ciśnienia ma 3 wyjścia czy możecie napisać które wyjście z jakiego miejsca wychodzą bo na necie co znalazłem to tylko z 2 wyjściami .Ps. Bardzo dziękuję za pomoc .
Koledzy mam problem z turbiną , mianowicie jak odpalę zimny samochód to do chwili nagrzania się wszystko jest ok , ale kiedy auto osiągnie normalną temperaturę pracy to jak obroty przekroczą 2500 obr. pojawia się na wyświetlaczu Awaria silnika natychmiast Serwis . Z uwagi na fakt że pracuję w firmie związaną z regeneracją układów paliwowych i turbo to koledzy z pracy wyczyścili mi całe turbo , geometrię wypiaskowali i wypolerowali płaszczyzny które są ruchome i na maszynie ustawili turbinę prawidłowo , ale nic to nie zmieniło . Dodam że według Esitronica czujnik kopiowania turbo powinien pracować w zakresie dolnym od 0,8v do 1,4 v a w zakresie górnym od 3,2v do 3,7 v i jak bym gruszki nie ustawił to górnej granicy nie można ustawić , jedynie co udało mi się ustawić do dół 1,3v a góra 3,18 v .Ustawienia gruszki robiłem w taki sposób że odłączyłem podciśnienie włączyłem zapłon i miernikiem połączyłem się z masą auta i sprawdzałem sygnał na fioletowym przewodzie . Wymieniłem nawet już zawór regulacji podciśnienia ale to nic nie poprawiło , przewody ciśnieniowe sprawdziłem jedynie co to obawiam się jeszcze że może przewody są pozamieniane w zaworze podciśnienia . Koledzy powiedzcie proszę jak mogę jeszcze sprawdzić ten czujnik . Zapomniałem napisać że komputer pokazuje błąd zacięcia się czujnika kopiowania (czujnika A) w górnym położeniu , tak też zakładam awarię tego czujnika .Ps. koledzy zawór regulacji ciśnienia ma 3 wyjścia czy możecie napisać które wyjście z jakiego miejsca wychodzą bo na necie co znalazłem to tylko z 2 wyjściami .Ps. Bardzo dziękuję za pomoc .