logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

MT-Logic PD-1003 DVB-T - mini TV - przelutowanie baterii

sivle_ef 11 Lut 2019 23:42 927 4
  • #1 17771613
    sivle_ef
    Poziom 6  
    Witajcie.

Mam mały problem z tym urządzonkiem. Jest to takie MiniTV, zakupione na OLX. Niestety coś jest chyba nie tak z baterią, jest pofałdowana, jakby niestabilna - urządzenie w ogóle nie działa, nei chce się uruchomić. Udało mi się je uruchomić, ale tylko ekran startowy i to tylko przy włączonym kablu do gniazdka (przy samym USB nie działa). Uznałem że bateria jest do wymiany. Zakupiłem więc baterię o tym samym oznaczeniu co oryginał z urządzenia (trzy ostatnie zdjęcia, nazwa: "PowerPhone"). Jak się okazuje, ta nowo zakupiona bateria jest używana do telefonów iPhone (w jakiejś tam wersji), ale nie powinno to chyba przeszkadzać ? Doradźcie proszę.

Jako że z elektroniki jestem totalnym laikiem, właściwie to nawet podstawy są dla mnie zagadką (przynajmniej na obecną chwilę) zwracam się z prośbą o wskazówki w przelutowaniu bateryjki.

Istnieje prawdopodobieństwo, że jest jeszcze problem z włącznikiem, ale to dopiero będzie wiadomo po przelutowaniu baterii.

Ogólnie też chciałbym w ogóle wiedzieć, czy ta nowo zakupiona bateria jest odpowiednia, i czy da się ją przylutować do urządzenia.