logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie zasilanie i statecznik do Dennerle Trocal LED 80cm, 42W?

bastian_83 20 Lut 2019 21:34 909 3
REKLAMA
  • #1 17792926
    bastian_83
    Poziom 2  
    Witam,
    Jestem nowy i piszę z prośba o pomoc, bo nie mogą tematu ogarnąć, tym samym proszę o wyrozumiałość.

Dostałem belkę oświetleniową Dennerle Trocal LED 80cm, 42 W, jednakże nie posiadam do niej statecznika ani zasilacza. Pisałem do producenta z prośbą o informacje w tej kwestii.

Zapewne potrzebował być do niej statecznik (chyba) oraz zasilacz, a taką informację otrzymałem od przedstawiciela, ale nie znam się na tym i nie wiem, bo nie miałem z tym wcześniej styczności. Pytałem na grupach akwarystycznych na Facebooku, ale jedna osoba tylko dała info że ma taką samą sytuacja (sama lampa z allegro) i zero dalszych odpowiedzi.
    Jednakże z tego co otrzymałem mailwo, zdjęcie pokazywało że kpl. to tylko belka LED i zasilacz, chyba że w zasilacz zawiera również statecznik.

Mailowałem do przedstawiciela w kraju dostałem info iż u producenta koszt samego zasilacza 50W to 370,00zł + 520,00zł za kontroler, ale jest ona raczej chyba potrzebny do automatyzacji oświetlenia (poziomu jasności oraz godziny włączania i wyłączania oświetlenia).

Przyszło mi do głowy, czy może zasilacz do laptopa można by zastosować, ale nie mam pojęcia.

Dostałem od nich jeszcze zdjęcia, ale nie wiem jak to ogarnąć.

Z góry dziękuję za pomoc i propozycje rozwiązania, ewentualnie jakiś linków do zamienników.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 17792960
    Wirnick
    Poziom 30  
    Ocena: 240
    A co pisze w instrukcji do tej belki. Montowałem "świetlówki" LED - trzeba było zdemontować stateczniki.
  • REKLAMA
  • #3 17793073
    bastian_83
    Poziom 2  
    Wirnick napisał: