Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OpenGL

Darektbg 11 Wrz 2005 16:11 816 4
  • #1 11 Wrz 2005 16:11
    Darektbg
    Poziom 21  

    mam zamiar programować w opengl w C++, niestety niewiem od czego zacząć, tz.:
    - Jaki wybrać kompliator
    - Z jakich książek korzystać
    itd. prosze o wszelkie uwagi i sugestie.

    0 4
  • #2 11 Wrz 2005 16:31
    LordBlick
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Na Google Ciebie nie lubią ? ;)
    --
    Pozdrawiam, Daniel

    0
  • #3 11 Wrz 2005 18:28
    Sam Sung
    Poziom 30  

    - kompilator - GCC / MinGW lub inny, choćby Borland C++ lub Visual C++ - ale zachowuj standardy ;)
    - biblioteka pomocnicza SDL
    i piszesz soft jednocześnie pod Windowsa i Linuxa (a może nawet Macintosha) :)

    0
  • #4 16 Wrz 2005 15:20
    RobertOlechowski
    Poziom 12  

    przeczytaj "OpenGL ksiega eksperta" wydawnictwa Helion

    0
  • #5 18 Wrz 2005 12:16
    one_eddie
    Poziom 25  

    Proponuje ci bardzo dobre IDE - darmowe - CODEBLOCK dostepne na: http://www.codeblocks.org

    IDE wspiera m.in. OpenGL. Posiada bardzo wiele funkcji znanych z drogich komercyjnych aplikacji. Ogolnie bardzo dobre, ponadto posiada mozliwosc pobrania z juz skonfigurowanym kompilatorem MingW.

    0