logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Excel - raport wg listy - Comiesięczny raport wg określonej listy w przypadku ró

sylwek.strzeszkowice 29 Kwi 2019 10:49 564 4
  • #1 17932982
    sylwek.strzeszkowice
    Poziom 9  
    Drodzy forumowicze, jestem początkującym użytkownikiem Excela. Zostało mi zlecone wykonywanie comiesięcznego raportu zużycia energii (kWh) przez poszczególne urządzenia w różnych filiach przedsiębiorstwa. Raport, który przesyłam do centrali ma zawsze taką samą listę urządzeń i są tam też takie, których już nie używamy, ale nie mam na to wpływu i musi się tam pojawić 0. Każda filia przesyła mi niestety różne urządzenia w swojej własnej kolejności. Mnie interesuje tylko to żebym finalnie te wartości z różnych filii zsumował wg takiej kolejności jakiej wymaga raport. Próbowałem już bez skutku tworzyć listę niestandardową wg takiej kolejności jak wzorzec oznaczony na zielono z arkusza RAPORT i wg niej sortowałem dane źródłowe z filii, ale jeśli w źródle nie było danego urządzenia to pozycja z listy się nie wstawiała np. tak jak tutaj w danej filii nie będą wstawione urządzenia G26o i G27o przy tym sposobie. Oczywiście jeśli w dana filia daje mi urządzenie, którego nie ewidencjonuję w raporcie jak w przykładzie G5555 to też chciałbym żeby po sortowaniu znalazła się ona na dole lub nawet całkiem zniknęła jeśli się da, ale to mówię tak dodatkowo. Uprzejmie proszę o wskazówki.
    Załączniki:
    • RAPORT testowy.xlsx (11 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • Pomocny post
    #2 17933260
    Maciej Gonet
    Specjalista - VBA, Excel
    Ocena: 481