Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 4 - Zerwany pasek rozrządu

01 Cze 2019 23:22 390 4
  • Poziom 3  
    Witam mój problem polega na tym gdyz, posiadam golfa 4 1.4 16v, jadąc dzis 200km pod koniec drogi zaczął mi słabnąć po dodaniu gazu obroty spadały zjechałem na pobocze sprawdziem od świece po pompke paliwa kable i inne w końcu zadzwoniłem po lawete. Po przyjechaniu do domu i wstępnych oględzinach zerwało zęby na krótkim pasku rozrządu od jednego wałka. silnik jednym wałkiem kreci a drugi stoi . I mam dwa pytanie. Dla czego zerwało te zęby na pasku ? a drugie co mogło się stać jesli ten pasek stanął przy jezdzie ? jakie szkody mogą być ?


    Z góry dziekuje pozdrawiam
  • Poziom 33  
    Mógł być luźny i przeskoczył. Mógł się zatrzeć wałek rozrządu. Mógł być stary miał słabe zęby. Efekt jest taki że masz pogięte zawory. Czyli remont głowicy albo inna sprawna. Przy okazji wymiana uszczelki pod głowicą.
  • Moderator Samochody
    Wielton0011 napisał:
    Dla czego zerwało te zęby na pasku ?

    Ten typ tak ma.
    Wielton0011 napisał:
    jakie szkody mogą być ?

    Zawory pogięte na 100%.
  • Poziom 3  
    jeszcze jedno pytanie jeśli by były zawory pogięte to czemu samochód normalnie obraca silnikiem ?
  • Poziom 34  
    Cytat:
    jeszcze jedno pytanie jeśli by były zawory pogięte to czemu samochód normalnie obraca silnikiem ?

    W benzynie głowica na cylindrach nie jest płaska zgięte zawory majom gdzie się ułożyć.