logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Buduję ploter potrzebuję lasera do cięcia metalu-gdzie kupić

DARKMAN0 15 Wrz 2005 13:09 30172 13
REKLAMA
  • #1 1820107
    DARKMAN0
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    No właśnie jak w temacie hihi
    mechanika całego układu bardzo prosta mam tylko problem ze znalezieniem lasera o odpowiednich parametrach pracy
    moze ktoś chce coś doradzic?
    Tylko proszę o nie składanie rad o tym że mógłbym go sam zbudować
    ;-)
    hyhy jestem mechanikiem a nie wynalazcą może kiedyś sie pobawie w cos takiego ale narazie luzik laser ma działac i być niezawodny
    pozdrawiam wszystkich
    Darkman0
  • REKLAMA
  • #2 1820298
    Filip
    Poziom 23  
    Ocena: 54
    Jak interesuje cie wyrzucenie 6kUSD to np www.laserresale.com
    mozna taniej, polecam gogle :)
  • #3 1827432
    Serwis Teletechniczny
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    DARKMAN0 napisał:
    No właśnie jak w temacie hihi
    mechanika całego układu bardzo prosta Darkman0

...jestem pełen podziwu. To co chcesz zrobić nazywa się obrabiarka CNC.
    Zajmuję się serwisem tego typu maszyn od ładnych paru lat i tego typu tekst jakoś do mnie nie przemawia.
    nie wiem jak zamierzasz rozwiązać problem napędu osi, ale jeśli myślisz o zwykłych silnikach to może spotkać Cię wielkie rozczarowanie.
    sam laser to bajka w porównaniu do serwonapędów, oraz oprogramowania, które nimi zawiaduje. ( chyba że przespałem ostatnie dwa lata a postęp techniczny doprowadził cenę w/w elementów do ceny breloczka. ) Przepraszam za ostry ton wypowiedzi ale trochę mnie zaskoczyłeś.
    napisz jak zamierzasz rozwiązać sprawy napędowe . jestem niezmiernie ciekawy. pozdrawiam z.p.
  • REKLAMA
  • #4 1827599
    pukury
    Poziom 35  
    Ocena: 191