Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Scania/ G 420, 2010r - Cewka paliwowa

24 Lip 2019 19:05 144 5
  • Poziom 3  
    Witam, od jakieś czasu silnik na wolnych obrotach zaczął inaczej chodzić i wszystkie plastiki dookoła bardzo drgają. Po podniesieniu kabiny zauważyłem że przy wtyczce drugiej cewki paliwowej (patrząc od przodu) pojawiło się paliwo oraz nie posiada tej zaślepki w krzałcie kółka( na innych jest) i ogólnie cała listwa paliwowa jest przypocona. Czy to jest wina tej cewki że silnik tak dziwnie chodzi? Czy tą cewkę da się naprawić czy trzeba kupić nową?
    Dodam jeszcze że włączając zawory elektromagnetyczne pompowtryskiwaczy przez program SDP 3 na 5 i 6 tłoku nie słychać klikania, czy one będą do wymiany?
  • Poziom 31  
    Pod tą cewką na listwie jest zamontowany stabilizator ciśnienia (taki grzybek) , tam często puszcza paliwo przez oring. Chyba że jesteś pewien , że to cewka.
  • Poziom 15  
    W cewce jest oring w tej srubie regulacyjnej tam pod ta wlasnie plastikowa zaslepka wykrecasz ta srube na ampul i tam jest ten oring tylko zmierz jak gleboko jest wkrecona ta sruba ale ja bym obstawial wyciek z listwy z myszki miki
  • Poziom 31  
    kamcio_20 napisał:
    ale ja bym obstawial wyciek z listwy z myszki miki
    Kolega ma rację. W pierw usunąć wycieki z listwy ( a nie jest to skomplikowane) a potem zająć się resztą o ile będzie to konieczne.
  • Poziom 3  
    A powiedzcie mi czy tam jest jakaś uszczelka czy oring pod tą myszką?
  • Poziom 15  
    Ta uszczelka sie tak nazywa to sa 3 oringi zlonczone ze soba wez jeszcze oringi pod mala listwe w sklepie powinni wiedziec jakie czyli myszek 6 a zwyklych 5