logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

De'Longhi ECAM 22.320 - zamocuj aparat zaparzający

dario38 07 Sie 2019 09:51 3438 8
REKLAMA
  • #1 18101690
    dario38
    Poziom 2  
    Witam!
    Proszę o pomoc, chodzi o ekspres De'Longhi 22.320 Magnifica S Plus.
    Ekspres odłączony całkowicie od prądu i przy włączeniu uruchamia się normalnie i parzy kawę normalnie. Kiedy się wyłącza błąd "zamocuj Aparat Zaparzający" i nie idzie go wyłączyć. Czujnik sprawdziłem, sprawny.
    Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 18103705
    dario38
    Poziom 2  
    Witam!
    Jak sprawdzić czy przypadkiem winda się nie rozkręciła.
    Wiem jak wymontować cały mechanizm.
    Można prosić o poradę krok po kroku, bo w tej dziedzinie jestem laik.
    Z góry dziękuję.
  • #4 18104908
    Ginulfi
    Poziom 20  
    Ocena: 176
    Problem leży nie w windzie lecz w czujniku zainstalowanym na termobloku. Czujnik oczywiście może być sprawny, lecz nie jest załączany przez zaparzacz, gdy znajduje się on w maksymalnej górnej pozycji. Przekonasz się o tym, gdy zdemontujesz czujnik a następnie przykleisz 2-3 mm dystans na wodzik termobloku, załączający krańcówkę. Jeżeli to pomoże, należy dokonać przeglądu lub wymiany termobloku.
  • #5 18111626
    Misiek85
    Poziom 23  
    Ocena: 540
    Bzdury jak nie wiem. Jak juz to czujnik halla i jest on na dole windy za kolem pasowym. Albo racja kolegi nioop mogla sie winda rozkrecic i nie dojezdza do switcha. Poruszaj calym zaparzaczem w ekspresie gora dol czy nie ma duzych lozow. Ale obstawiam hall lub elektronika.
  • REKLAMA
  • #6 18111920
    Ginulfi
    Poziom 20  
    Ocena: 176