Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DeLonghi ECAM 22.320 - Zamocuj Aparat Zaparzający

07 Sie 2019 09:51 156 6
  • Poziom 2  
    Witam!
    Proszę o pomoc, chodzi o ekspres DeLonghi 22.320 Magnifica S Plus.
    Ekspres odłączony całkowicie od prądu i przy włączeniu uruchamia się normalnie i parzy kawę normalnie. Kiedy się wyłącza błąd "Zamocuj Aparat Zaparzający" i nie idzie go wyłączyć. Czujnik sprawdziłem, sprawny. Proszę o pomoc.

• Specjalista AGD
    Sprawdzić czy przypadkiem winda się nie rozkręciła.
  • Poziom 2  
    Witam!
    Jak sprawdzić czy przypadkiem winda się nie rozkręciła.
    Wiem jak wymontować cały mechanizm.
    Można prosić o poradę krok po kroku, bo w tej dziedzinie jestem laik.
    Z góry dziękuję.
  • Poziom 9  
    Problem leży nie w windzie lecz w czujniku zainstalowanym na termobloku. Czujnik oczywiście może być sprawny, lecz nie jest załączany przez zaparzacz, gdy znajduje się on w maksymalnej górnej pozycji. Przekonasz się o tym, gdy zdemontujesz czujnik a następnie przykleisz 2-3 mm dystans na wodzik termobloku, załączający krańcówkę. Jeżeli to pomoże, należy dokonać przeglądu lub wymiany termobloku.
  • Poziom 23  
    Bzdury jak nie wiem. Jak juz to czujnik halla i jest on na dole windy za kolem pasowym. Albo racja kolegi nioop mogla sie winda rozkrecic i nie dojezdza do switcha. Poruszaj calym zaparzaczem w ekspresie gora dol czy nie ma duzych lozow. Ale obstawiam hall lub elektronika.
  • Poziom 9  
    Zanim zacznie się Misiek popisywać swoją arogancją, bo wiedzą to nie ma szans. To może powie który czujnik sprawdza obecność zaparzacz w ekspresie? Nie czujnik halla, który tak obstawiasz, on kontroluje tylko ilość obrotów silnika, od dolnego czujnika windy aby ustawić karetkę na parkingu. Niestety,