logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HP LaserJet 4L – krzywe pobieranie papieru, opóźnienia, co sprawdzić w mechanizmie?

grubass 17 Wrz 2005 18:08 2262 13
REKLAMA
  • #1 1826545
    grubass
    Poziom 19  
    Ocena: 30
    Mam duży problem z moją laserką:-) A mianowicie ciagne ona papier krzywo a niekiedy za puzno badz wogule... wszystkie kułeczka zebate sa sprawne poniewaz ja rozkreciłem sprawdziłem. Co moze byc jeszcze nie tak?? Drukarka to Hp Laser Jet 4L dokladnie. Moze gdzies sa jaies srubki zeby todostroic albo cos... wyczuwam problwm w zabieraku papieru ktury pierwszy ma stycznosc z papierem ale nie wiem dokladnie prosze o pomoc
  • REKLAMA
  • #2 1826565
    marek216
    Poziom 43  
    Ocena: 923
    w jakim stanie jest rolka , sprawdzałes separator ?

to jest podstawa poboru papieru
  • REKLAMA
  • #3 1826611
    grubass
    Poziom 19  
    jestem laikiem w tej dziedzinie jedynie troszke masterkowiczem domowym:-) takze mniej profesjonalne nazwy były by tu bardzije na miejscu:-) prosiłbym bardziej łopatologicznie:-)
  • #4 1826639
    ABLublin
    Specjalista - kserokopiarki
    Ocena: 446
    typowym uszkodzeniem jest pęknięcie kółeczka zębatego na silniku , przez co będziesz miał takie objawy
  • #5 1826657
    marek216
    Poziom 43  
    ja bardziej łopatologicvznych nazw nie znam - jednak zawsze możesz zerknąc do serwisówki , jest na elektrodzie w dziel schematy
  • #6 1826688
    grubass
    Poziom 19  
    Nom kułeczko było pekniete skleiłem je kreci sie normalnie ale i tak nie chodzi jak trza... tzn nie ciagnie dalej odpowiednio papieru
  • REKLAMA
  • #7 1826869
    marek216
    Poziom 43  
    nadl nic nie powiedziałes o rolce i separatorze - zacznij od czyszczenia
  • REKLAMA
  • #8 1826990
    grubass
    Poziom 19