Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TERMET Ecocondens Silver wyciek wody

kamperros 05 Oct 2019 16:57 4311 4
    kamperros
    Level 2  
    Witam, z góry informuje że jestem zielony w tego typu sprawach więc prosiłbym o jak najbardziej chłopskie wytłumaczenie.
    Mieszkam w kawalerce 36m2 posiadam 3 grzejniki temperatury na piecu to woda 40 a grzejniki 60 stopni. W załączniku dodaje zdjecie z którego miejsca w piecu cieknie mi woda i czy tak powinno być? Mieszkam od roku w tym mieszkaniu i nie miałem takiej sytuacji. Ciśnienie jakie utrzymuje w kotle to 1,5-2 bara tak jak informował mnie monter przy samym odpalaniu pieca czy jest ono prawidłowe? Dodam iż muszę uzupełniać wodę w kotle średnio co 2/3 dni jeżeli wyjeżdżam z domu na dłużej piec się wyłącza. Czy to normalne? Proszę o pomoc bo nie chce płacić za to jeżeli jest to jakas błahostka.
  • Helpful post
    Wojewoda82
    Level 28  
    Cieknie z zaworu bezpieczeństwa. Zbyt wysokie ciśnienie w instalacji. Po pierwsze, po co ci 1,5-2 bary, wystarczy 1-1,2bara na zimnym kotle. Po prostu jak woda się rozgrzewa to rośnie jej objętość. W zamkniętej przestrzeni CO rosnące ciśnienie powinno równoważyć naczynie przeponowe, które u ciebie tego nie robi. Wiec zawór upuszcza trochę wody, której jest za dużo (ciśnienie). Po kilkunastu cyklach chłodzenia i grzania ciśnienie spada poniżej minimum dla kotła. Dolewasz wodę, rośnie ciśnienie wody, grzeje się CO, znowu zawór upuszcza wodę, cykl się powtarza.

Druga sprawa, może masz mało powietrza w naczyniu przeponowym wbudowanym kocioł. Albo jest uszkodzone (do wymiany)
    Poszukaj czy na zewnątrz, może na górze jest coś takiego jak wentylek samochodowy. jeśli tak, naciśnij na moment zaworek. Jak poleci woda, naczynie do wymiany.