Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 monowtrysk, gaśnie na wolnych obrotach

29 Wrz 2005 00:24 5166 5
  • Poziom 1  
    Mam problem z Meganą 1.4, 97 rok ale ma przejechane zaledwie 60 tys. km. Kiedy jest zimna i ją odpale to delikatnie sie dławi i gaśnie jak nie dodam troche gazu. Jak jest ciepły silnik tez ma takie skłonności ale nie tak często. Gdy jadę na w miarę niskich obrotach i dodam gazu to na ułamek sekundy się zadławi i potem dopiero zaczyna przyspieszać. Nie bardzo wiem co jest tego przyczyną. Gdyby ktoś się orientował o co chodzi to prosze o pomoc.:D
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 18  
    Stycznik położenia przepustnicy w pozycji zamkniętej.
  • Poziom 17  
    Witam
    Zacznij od zmiany stacji benzynowej. W dalszej kolejnosci sprawdz styki na impulsatorze nad kolem zamachowym i silnik krokowy wolnych obrotow
    Pozdrawiam
  • Poziom 22  
    Prawdopodobnie silnik krokowy do czyszczenia.
  • Poziom 17  
    Moim zdaniem cewka zaplonowa jesli jest wilgotno w powietrzu nabiera wilgoci i samochod sie dlawi. Pracuje od dluzszego czasu w Renault i wiem ze bylo 2 rodzaje cewek w tym jeden rodzaj wadliwy-czuly na wilgoc. Jak rozpoznac wadlowa cewke?
    Wadliwa - kolor cewki cala czarna i plastilowa.
    Dobra - Metalowa zalana zywica.

    Diagnostyka wyglada nastepujaco.
    Wez spryskiwacz z rozpylaczem i podczas pracujacego silnika spryskaj cewke jesli samochod po chwili zacznie przerywac i zgasnie to masz przyczyne do wymiany cewka. Nie kupuj juz czarnej cewki. Daj znac jesli to nie pomoze sprobujemy cos innego a jesli pomoze to tez daj mi znac.
  • Użytkownik usunął konto