logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PC - Uczucie prądu na obudowie, myszce i klawiaturze - brak bolca

helpmeplease1 29 Lip 2020 23:37 3579 12
REKLAMA
  • #1 18844958
    helpmeplease1
    Poziom 2  
    Witam.
    Do gniazdka w ścianie bez bolca jest podłączona tania listwa antyprzepięciowa firmy hama. Do niej podłączony jest komputer i monitor. Przez myszkę i klawiaturę przechodzi prąd ciągle mi o tym przypominając. Urządzenia były kilkukrotnie wymieniane, więc ich wadliwość raczej odpada.
    Czy macie państwo jakieś sposoby rozwiązania takiego problemu ? Komputer był już oddany na gwarancji ponieważ w trakcie dostawy pękła lekko obudowa z przodu. Panel przedni został wymieniony na nowy, a problem wciąż występuję.

Na obudowie przy dotknięciu ręką też czuć prąd.

Zaznaczam, że nie znam się na tego typu tematach, a do tego jestem osobą biedną. Co mogę ewentualnie powiedzieć człowiekowi, u którego wynajmuję pokój i jakie mogą być konsekwencje pozostawienia tego w takim stanie ?

Z góry dziękuję za wszelkie próby pomocy i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 18844979
    dance251
    Poziom 31  
    Ocena: 157
    helpmeplease1 napisał:
    Czy macie państwo jakieś sposoby rozwiązania takiego problemu ?

TAK! Konsekwentnie zgłosić to do inspektoratu BHP. Mamy XXI wiek a nie epokę kamienia łupanego i facet powinien za to beknąć. Myśli frajer zapewne, ze jak osoba uboga to już można ją olać i pomiatać. Otóż nie, masz takie same prawa jak wszyscy.

Wynajmujący czuje się zapewne bezkarny bo nikt do tej pory takich rzeczy nie śmiał zgłaszać z obawy, że tę osobę wyrzuci.
    Ta osoba naraża nie tylko zdrowie a nawet życie Twoje i ew. sąsiadów. Nie ma co się patyczkować tylko zgłaszać do inspekcji BHP lub do straży pożarnej. Skandal! Żeby w dzisiejszych czasach... A jak jeszcze masz dzieci to już w ogóle nie podlega żadnej dyskusji. Odwagi i powodzenia

P.S.