Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Corsa D 1.7 CDTI Z17DTR - Uszczelka pod głowicą problem

21 Aug 2020 12:27 444 2
  • Level 16  
    Dopadła mnie standardowa przypadłość tych silników - przepalona uszczelka pod głowicą między 3 I 4 cylindrem.

    Wszystko byłoby ok, glowica obrobiona i przygotowana do założenia, ale na bloku po lekkim oczyszczeniu ukazały się dwie ryski - jedna od 3 cylindra w stronę 4 i druga w poprzek pomiędzy 3 i 4 cylindrem.

    Głębokie te ryski na ok 0.1-0.2mm - uszczelka już jest z dwoma otworami, więc jest ryzyko, że wyrównywanie bloku nie wchodzi w grę.

    Jak obstawiacie? Będzie to puszczać i wywali uszczelke ponownie za jakiś czas? Czy szukać drugiego silnika..

    A może jakimś klejem wypełnić te ubytki i wyrównać do powierzchni bloku?

    Opel Corsa D 1.7 CDTI Z17DTR - Uszczelka pod głowicą problem
    [22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 34  
    Jak robisz dla siebie to klej.Poszukaj jakiegoś kleju wysokotemp.Co i tak nie da ci gwarancji.Zawsze jest ryzyko.Ale można próbować.
  • Level 14  
    Kup klej z LOCTITE 3020 spryskaj ze trzy razy z obu stron tak w odstępach 3/4 minuty i po ostatnim spryskaniu 10 min i montuj dokręcasz głowice według danych z instrukcji podanych na ulotce z uszczelką .ja to stosuje i działa . klej kosztuje ok 90 pln