logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Rekomendacje kabla światłowodowego do 150zł za 50m - 30m wewnątrz domu, 20m w ziemi.

rafallaku 09 Paź 2020 21:39 4956 6
  • #1 18968459
    rafallaku
    Poziom 8  
    Ocena: 6
    Hej, na dniach mają mi doprowadzić Internet światłowodowy do posesji (płotu). Chciałbym wyprowadzić odpowiedni kabel światłowodowy z domu do tego płotu. Długość około 50 metrów = 30 metrów wewnątrz domu + 20 metrów w ziemi. Zupełnie nie znam się na kablach światłowodowych, co polecacie tak do 150zł za 50m ??
  • #2 18968480
    LucekB
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 137
    puścić peszel z pilotem - mikrorurke z pilotem operator wtedy tylko wciągnie w to swój kabel i po problemie.
  • #3 18968490
    rafallaku
    Poziom 8  
    Problem polega na tym, że zmieniać będę na światłowód dopiero za rok jak skończy mi się umowa z innym operatorem. Poinformowali mnie, że mogę puścić swój kabel teraz, a jak podpiszę umowę to oni to zespawają razem. Jaki kabel wybrać ?
  • #4 18968768
    IC_Current
    Ocena: 2509
    Przewód musi być kompatybilny z tym, który położy operator. Skąd ktoś na forum ma wiedzieć, czego używa Twój przyszły dostawca? Musisz do niego zadzwonić i się zapytać co będą kłaść, wtedy kładziesz to samo.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #5 18968874
    WMichał
    Poziom 32  
    Ocena: 136
    rafallaku napisał:
    Problem polega na tym, że zmieniać będę na światłowód dopiero za rok jak skończy mi się umowa z innym operatorem. Poinformowali mnie, że mogę puścić swój kabel teraz, a jak podpiszę umowę to oni to zespawają razem. Jaki kabel wybrać ?

To jak poinformowali o tym fakcie to poproś aby poinformowali jaki masz puścić ten światłowód.
    Najlepszym rozwiązaniem jest jak już wspomniano peszel z pilotem i wtedy będziesz miał bez spawów.
  • #6 18969663
    KOCUREK1970
    Ocena: 5431
    @rafallaku