logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Corsa C 1.0 - Pobór prądu z akumulator na postoju

garwon12 10 Lis 2020 16:29 1896 6
REKLAMA
  • #1 19034919
    garwon12
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam .
    Posiadam Corsę C 1.0 benzyna .
    Ostatnio często pada mi akumulator po 1-2 nocach.
    Sprawdziłem akumulator na rozruchu i miał napięcie poniżej 10 V .
    Na włączonym 13.5 V
    Przejechałem się około 10km i następnego dnia akumulator miał już 12.5V
    Na włączonym silniku 14.3 V.
    Sprawdziłem pobór prądu z akumulatora i jest 0.8 A .
    Powyjmowałem bezpieczniki od zegara i od radia i zmalało do 0.2A.
    Nie wiem co teraz robić, jestem zielony w sprawach samochodów.

Moderowany przez CameR:

W miarę możliwości poprawiłem pisownię postu.
    Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.

• REKLAMA
  • #2 19034927
    adamski123
    Poziom 21  
    Ocena: 250
    Może radio pobiera prąd w spoczynku tu niema żadnej filozofi bo jak wyciągłeś bezpiecznik od radia i zegarów i jest dobrze to albo zegary kradną prąd albo radio
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 19034943
    adamski123
    Poziom 21  
    Ocena: 250
    Ale samo radio pobiera
  • REKLAMA
  • #5 19034951
    garwon12
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Pobiera radio i zegary bo jak wyjęłam bezpiecznik od radia to zalało z 0.8A do 0.5 A A jak wyjęłamod zegara to zmalalo do 0.2 A

Dodano po 3 [minuty]:

Nie wiem czy to problem ale też były odwrotnie bezpieczniki wpiete ale odwrocilem je jak powinny byc
  • Pomocny post
    #6 19035252
    FAB 2002
    Poziom 20  
    Ocena: 195