logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mocowanie wieszaka TV na ścianie z płyty karton-gipsowej i wełny - jakie kotwy i śruby?

Yellow_ONW 30 Lis 2020 23:12 3927 9
REKLAMA
  • #1 19081040
    Yellow_ONW
    Poziom 2  
    Witam wszystkich. Otóż mam problem ,chce powiesić na ścianie wieszak pod tv ale nie wiem jak. Kupiliśmy nie dawno dom który został wcześniej ocieplony od wewnątrz i obłożony płyta KG , między ścianą z pustaka a karton gipsem jest około 15 cm przestrzeni z wełną ! Nie wiem w których miejscach jest rozprowadzony stelaż , chciał bym przymocować wieszak pod tv jakimiś długimi śrubami że by przewiercić się przez karton-gips aż do ściany ! Jakieś kotwy do tego użyć , kołki rozporowe , nie bardzo wiem jak rozwiązać ten problem . Proszę o radę bardziej doświadczonych, i proszę bez głupich docinek jestem laikiem !
  • REKLAMA
  • #2 19081072
    clubber84
    Poziom 39  
    Ocena: 1738
    Do tego celu używa się kołków ramowych, najlepiej z szerokim kołnierzem (telewizor z wieszakiem i tak je zasłonią).
  • REKLAMA
  • #3 19081171
    Krzys55
    Poziom 28  
    Ocena: 303
    clubber84 napisał:
    Do tego celu używa się kołków ramowych,
    Kółek taki w samym kartongipsie nie utrzyma TV.

Dodano po 1 [minuty]:

Musisz namierzyć stelaż jakimś czujnikiem.

Dodano po 10 [minuty]:

Sprawdz pod hasłem kołki rozprężne typu parasolka. Jednak jak TV duży to zawsze jest ryzyko. Chyba ze namierzysz stelaż.
  • #4 19081284
    clubber84
    Poziom 39  
    Ocena: 1738
    A co zrobi, jak stelaż będzie szerzej (a będzie) od rozstawu otworów do mocowania wieszaka do ściany?
    Przykręci tylko prawą lub lewą stronę wieszaka do stelaża płyty?
    A wieszaki są różne, tylko sam autor wie, jaki kupił lub jaki zamierza kupić.
  • #5 19081290
    Krzys55
    Poziom 28  
    Ocena: 303